اخبار ورزشیفوتبال ایران

ادعای عجیب رئیس هیات فوتبال قزوین در مورد انتخابات فدراسیون

رئیس هیات فوتبال استان قزوین گفت: طبق گفته‌ها بازنشسته‌ها می‌توانند در سه پست ریاست، دبیرکل و خزانه‌دار ثبت‌نام کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین باجیوند درخصوص ثبت‌نام برای انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از آنجا که توسعه فوتبال نیاز به یک مدیریت جامع دارد و اهمیت و برد فدراسیون فوتبال خیلی بیشتر از دستگاه‌های اجرایی است، بنده هم بر حسب وظیفه فکر کردم که می‌توانم گوشه‌ای از کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرم. باید شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روزهای آخر و روز بیست و هفتم بررسی کنم و ببینم کدام گزینه‌ها می‌توانند تا روزهای آخر بمانند. اگر افراد اصلح که دارای شاخصه‌های مناسبی باشند و بتوانند بیشتر از من به فوتبال کمک کنند، شاید من هم به نفع این عزیزان کنار بکشم.

باجیوند در مورد اینکه آیا با سیاست‌ها و کارکردهای روسای قبلی فدراسیون موافق است، عنوان کرد: ممکن است هر مدیری سیاست‌هایش از نظر بعضی پذیرفته نباشد. شاید نگاه شما نسبت به عملکرد گذشته فدراسیون منفی باشد و از نظر من اینطور نباشد.

وی در مورد انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی تصریح کرد: شما باید شرایط مالی فدراسیون را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در نظر بگیرید. با این شرایط اگر شما رئیس فدراسیون بودید موافق بودید که یک مربی خارجی دیگری بیاورید؟ بدهی روی بدهی است و ما باید فردا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در نظر بگیریم.

رئیس هیات فوتبال استان قزوین با بیان اینکه فرق مدیر با فرد عادی این است که باید بتواند به بدنه فدراسیون پول تزریق کند، گفت: انتخاب آن مدیر امروز برای ما اهمیت دارد. اینکه گفته شوم اگر فردی اصلح‌تر از بنده باشد در ریاست فدراسیون هم همین طور است. فردی که در ریاست فدراسیون مستقر می‌شود باید فردی باشد در صنعت، در ارتباطات، در اعتبارات شرایط مناسبی داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در مورد اینکه آیا خودش در این زمینه‌ها می‌تواند به فدراسیون فوتبال کمکی کند، عنوان کرد: هیأت رئیسه بیشتر بحث تعامل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. این وظایف جزو وظایف اصلی رئیس فدراسیون است و نه اعضای هیأت رئیسه، هیأت رئیسه می‌تواند بابت تصمیمی که رئیس هیأت می‌گیرد نظر منفی یا مثبت بدهد.

وی در  مورد اینکه گفته می‌شود از ماه‌ها قبل نامزدهای انتخاب ریاست فدراسیون فوتبال لابی‌های خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کرده‌اند و در این بین هیأت‌های استان‌ها نقش پررنگی دارند، اظهار داشت: انتخابات شرایط خاصی دارد و همه مجاز هستند که برای جمع‌آوری رای با اعضای رأی‌دهنده صحبت کنند و این ایراد قانونی ندارد، ولی شرایط باید درست و مثبت و طبق ضوابط و مقررات باشد. اگر این طور پیش بروند از نظر همه پسندیده است. به بنده هم چند نفری زنگ زده‌اند. نمی‌توانم اسمی از آنها ببرم، چون هنوز آمدن آنها قطعی نیست، آنهایی که با من صحبت کردند حتی اطلاع دارم که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند.

باجیوند در مورد اینکه هنوز فرد مشهوری ثبت‌نام نکرده و حتی عزیز خادم هم انصرافش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام نموده، تصریح کرد: در این مورد باید تا فردا صبر کنیم. در گزارشات و مطالبی که من در رسانه‌ها خواندم اکثرا گفته‌اند دانه‌درشت‌ها روز آخر می‌آیند.

عضو هیأت رئیس سازمان لیگ فوتبال در مورد نارضایتی محمد ناظم‌الشریعه از شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: همه جای دنیا شرایط فوتبال و فوتسال قابل مقایسه نیست. من نظرم این است که باید بپذیریم که اقبال بیشتری در فوتسال داریم، چرا باید نگاهمان نسبت به فوتسال کم‌رنگ باشد. یا حتی در مورد فوتبال ساحلی.

کاندیدای انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چه کسانی برای این انتخابات و همچنین انتخابات ریاست فدراسیون ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: تعداد آنها خیلی زیاد است و اکثر هیأت‌ها، شاید بیش از ۱۳-۱۲ هیأت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانم که می‌خواهند ثبت‌نام کنند. در نماینده هیأت‌ها هم ۵-۴ گزینه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شنیده‌ام و با خود ما هم صحبت‌ کرده‌اند.

وی در مورد حضور طالقانی در این ثبت‌نام عنوان کرد: جناب طالقانی هم یکی از گزینه‌ها هستند. هم عملکرد او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم و هم شرایط حضور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. گفته‌ها حاکی از این است که بازنشسته‌ها می‌توانند در سه پست ریاست، دبیر و خزانه‌دار حضور داشته باشند. اینکه صحت و سقم‌اش چقدر است باید بررسی شود، ولی اساسنامه فدراسیون فوتبال می‌گوید سن باید ۶۵ سال باشد، اما اشاره‌ای به فرد بازنشسته نکرده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا