اخبار ورزشیفوتبال ایران

ادعای جنجالی نشریه پرتغالی درباره صحبت طارمی با عزیزی خادم در مورد اسکوچیچ

یک نشریه پرتغالی ادعای جنجالی مطرح کرد و نوشت که مهدی طارمی پس از اختلاف با سرمربی تیم ملی ایران، با عزیزی خادم در این باره صحبت کرده است.
به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «آبولا» پرتغال با اشاره به تنش‌های به وجود آمده اخیر بین مهدی طارمی مهاجم پورتو و دراگان اسکوچیچ که منجر به دعوت نشدن این بازیکن به اردوی تیم ملی برای تقابل با لبنان و سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد، نوشت: «به نظر می‌رسد اختلاف بین طارمی و اسکوچیچ تا حل شدن فاصله زیادی دارد و همه اخبار حکایت از این دارد که هواداران ایرانی نسبت به آینده نگران هستند.»

در ادامه مطلب این نشریه پرتغالی آمده است: «طارمی به رئیس فدراسیون ایران (شهاب‌الدین عزیزی خادم) اعلام کرده تا زمانی که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی باشد، دیگر به تیم ملی برنمی‌گردد. اسکوچیچ نیز به نوبه خود آشکارا در مورد میزان قدرت خود در این ماجرا با مقامات فدراسیون صحبت و از حمایت آنها استقبال کرده و اکنون به دنبال پیروزی در بازی‌های بعدی و حذف هر گونه سناریوی وابستگی به مهاجمی است که در حال حاضر یکی از بزرگترین ستاره‌های قاره آسیا محسوب می‌شود».

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =

دکمه بازگشت به بالا