اخبار ورزشیفوتبال ایران

ادعای آذری تکذیب شد/عیسی زاده: من پیگیر تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال نیستم

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: من نیازی نمی بینیم خودم پیگیر تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال باشم و اقدام های مسئولان فدراسیون در این زمینه را کافی می دانم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار نامه ای مدعی شد که ۱۰ مدیرعامل باشگاه های فوتبال که اعضای مجمع عمومی فدراسیون هستند خواستار تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال هستند. در زیر نامه منتشر شده به امضای آذری نام علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان،منوچهر نیک نفر مدیرعامل سپاهان، میرمعصوم سهرابی  مدیرعامل تراکتور، محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان، حسن آذر نیا مدیرعامل ماشین سازی، جواد هندیزی مدیرعامل آرمان گهر سیرجان، محمد جواهری مدیرعامل گل گهر سیرجان ، رضا جنتی مدیرعامل گیتی پسند و علی امیری مدیرعامل نساجی دیده می شود.

این در حالی است که برخی از این مدیران عامل مدعی هستند آنها به هیچ عنوان قصد تغییر اساسنامه را به صورت سرخود ندارند و همان اقدام های مسئولان فدراسیون فوتبال در این راستا را کافی می دانند.

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتشار این نامه اظهار داشت: من پیگیر تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال نیستم و همان اقدام های مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه را کافی می دانم و نیازی نیست که من بخواهم کاری در این مورد انجام بدهم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا