اخبار ورزشیفوتبال جهان

اختلاف امتیازی صدرنشینان با تیم‌های دوم در ۵ لیگ معتبر اروپا+عکس

اختلاف امتیازی صدرنشینان ۵ لیگ معتبر اروپا با تیم‌های دوم به تصویر کشیده شده است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، اختلاف امتیازی صدرنشینان ۵ لیگ معتبر اروپا با تیم‌های دوم به تصویر کشیده شده است.

بر این اساس بیشترین اختلاف امتیازی مربوط به تیم لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس است. شاگردان کلوپ موفق شده‌اند اختلاف ۲۲ امتیازی با شاگردان پپ گواردیولا ایجاد کنند.

بیشترین اختلاف امتیاز پس از لیگ برتر انگلیس به لوشامپیونه فرانسه باز می‌گردد. جایی که پاری سن ژرمن با کسب ۶۱ امتیاز با المپیک مارسی ۴۹ امتیازی ۱۲ امتیاز اختلاف ایجاد کرده است.

اختلاف ۳ امتیازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا هم در رده سوم قرار دارد. شاگردان زیدان با ۵۲ امتیاز صدرنشین هستند و بارسایی‌ها با ۴۹ امتیاز در تعقیب این تیم قرار دارند.

بوندس لیگای آلمان هم شاهد اختلاف یک امتیازی میان تیم‌ها است.

بایرن مونیخ با لایپزیگ در صدر جدول یک امتیاز اختلاف دارند. باوارایی‌ها در آخرین بازی خود مقابل همین تیم لایپزیگ به تساوی بدون گل رسیدند و در حال حاضر با ۴۳ امتیاز صدرنشین هستند و در نقطه مقابل لایپزیگ با ۴۲ امتیاز رده دوم را به اشغال خود در آورده است.

بدون شک رقابت جذاب اینترمیلان و یوونتوس نزدیک ترین رقابت در صدر جدول و در میان ۵ لیگ معتبر اروپا محسوب می‌شود.

اینتر میلان موفق شد دربی میلان را ۴ بر ۲ به سود خود پایان دهد تا به امتیاز ۵۴ برسد و شکست یوونتوس هم زمینه ساز ماندن این تیم در امتیاز ۵۴ شد.

در حال حاضر شاگردان کونته به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا