اخبار ورزشیسایر اخبار

احمدی: فدراسیون جهانی جودو به اشتباه خود پی خواهد برد / لازم باشد سجادی به دادگاه CAS می‌رود

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون جهانی جودو به زودی پی به اشتباه خود خواهد برد و تصمیم قبلی خود را لغو خواهد کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت،  سید عبدالحمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره برگزاری مراسم اختتامیه لیگ جودو اظهار داشت: بیماری کرونا برای برگزاری مراسم‌ و برنامه‌ها شرایط جدیدی را به ورزش کشور تحمیل کرده و بر همین اساس همکاران‌مان در فدراسیون جودو تمهیداتی اندیشیده‌اند و با رعایت فاصله‌ها مراسم اختتامیه مسابقات لیگ‌شان را در فضای باز برگزار کردند.

وی در مورد موضوع تعلیق جودوی کشورمان، تصریح کرد: جودوی کشورمان با یک تصمیم ناجوانمردانه تعلیق شد و حق ما محرومیت در رقابت‌های بین‌المللی ورزشی نبود. با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و تلاش‌های مسئولان فدراسیون جودو مطمئن هستیم تعلیق برداشته خواهد شد. فدراسیون جهانی جودو به زودی پی به اشتباه خود خواهد برد و تصمیم قبلی خود را لغو خواهد کرد.

معاون وزارت ورزش در مورد حضور نصرالله سجادی در دادگاه CAS عنوان کرد: طبق هماهنگی انجام شده و قرار است اگر نیاز به حضور سجادی در دادگاه باشد وی در به صورت حضوری در این جلسه شرکت کند.

احمدی درباره ادامه حمایت از فدراسیون جودو نیز خاطرنشان کرد: این تعلیق هیچ تاثیری در حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان از فعالیت‌های فدراسیون جودو نخواهد داشت و جودو باید بتواند با تمام ظرفیت‌ها،‌ کارهای خود را انجام دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا