اخبار ورزشیورزش های رزمی

احضار جنجال‌آفرینان ووشو به کمیته انضباطی

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو از برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای نفرات حاضر در جنجال انتخابی تیم ملی دختران در رده جوانان خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، رقابت های ووشو قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان در حالی به میزبانی آکادمی ووشو برگزار شد که روز جمعه ۲۴ تیرماه درگیری بین خواهران ده پهلوان و صدیقه دریایی و خواهران منصوریان کار را بالا کشید، طبق صحبت های پدر این ووشوکاران پس از درگیری بین دختران و همسر وی با صدیقه دریایی و خواهران منصوریان وی به این درگیری ورود می کند و جنجال به پا می شود.

پس از بازتاب این درگیری در رسانه ها و حواشی زیادی که پیرامون این موضوع رخ داد، فدراسیون ووشو تصمیم گرفت روز چهارشنبه هفته جاری کمیته انضباطی در فدراسیون تشکیل شود و در رابطه با این موضوع تصمیم گیری شود.

طبق صحبت های امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، روز ۲۹ تیرماه ساعت ۱۴ با حضور نفرات حاضر در این درگیری جلسه ای تشکیل خواهد شد.

قرار است با حضور صدیقه دریایی، شهربانو و الهه منصوریان مربیان تیم ملی و خواهران ده پهلوان و پدر آنها این جلسه تشکیل شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا