اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهان

احتمال سقوط یوونتوس به دسته دوم ایتالیا وجود دارد

ویل ایتالیایی از احتمال هر چند کم سقوط یوونتوس به سری بی فوتبال ایتالیا خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، یک وکیل ایتالیایی می‌گوید پس از کسر ۱۵ امتیاز از تیم یوونتوس در پی تقلب در ثبت سود حاصل از نقل و انتقالات، آنها در پرونده پنهان‌کاری در پرداخت دستمزد بازیکنان و انتشار بیانیه‌های گمراه‌کننده ممکن است به دسته دوم فوتبال ایتالیا سقوط کنند.

یوونتوس در این پرونده متهم است که به‌رغم اعلام خود مبنی بر اینکه بازیکنان به دلیل زیان باشگاه در دوران شیوع کرونا از دریافت چهار ماه حقوق خود صرف‌نظر کرده‌اند، اما به صورت محرمانه سه ماه به آنها حقوق پرداخت کرده اما این موضوع را در ترازنامه نیاورده و به فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز اطلاع‌رسانی نکرده است.

در حالی‌که یوونتوس در پرونده اول درخواست فرجام‌خواهی داده و در موضوع هم هرگونه کار خلاف قانون را رد کرده است، «فرانچسکو آندریانوپولی» وکیل ایتالیایی می‌گوید:اگر به حکم قبلی دادگاه نگاه کنیم، یوونتوس به صورت جدی با خطر سقوط به سری بی مواجه است. اگر کسر ۱۵ امتیاز به این نوع از تخلف تعلق گرفت، درباره دیگر تخلفات چه باید گفت.

آندریانوپولی با این حال گفت: اگر به تصمیمات گذشته درباره تخلفات بودجه‌ای نگاه کنید، جواب باید «نه» باشد چراکه دادگاه‌های ورزشی همیشه در ارتباط با این نوع تخلف‌ها، سخت‌گیری کمتری داشته‌اند، حتی تخلف‌های جدی‌تری که درباره‌اش صحبت می‌کنیم.

یوونتوس در سال ۲۰۰۶ نیز پس از افشای تقلب و انتخاب داور دلخواه‌ خود برای بازی‌ها، به سری بی سقوط کرد. در این پورنده چند تیم دیگر از جمله میلان و لاتزیو هم دست داشتند اما آن‌ها با کسر امتیاز مواجه شدند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا