اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

احتمال بازگشت زیدان به دنیای مربیگری

روزنامه فرانسوی از علاقه سرمربی پیشین رئال مادرید برای بازگشت به دنیای مربی‌گری خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، روزنامه فرانسوی “اکیپ” خبر داد “زین‌الدین زیدان” سرمربی پیشن رئال مادرید که از سال ۲۰۲۱ هدایت تیمی را برعهده نگرفته است، آماده بازگشت دوباره به دنیای فوتبال است.

زیدان ۵۰ ساله به نظر می‌رسد برای هدایت تیم ملی فرانسه منتظر پایان کار «دیدیه دشان» بود، اما احتمالا برای باقی‌ماندن “دشان” بر روی نیمکت خروس‌ها، زیدان را به سمت قبول هدایت پیشنهادهای باشگاهی سوق داده است.

قهرمان سه دوره پیاپی لیگ قهرمان اروپا به همراه رئال مادرید سال گذشته پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد و به‌ نظر می‌رسد علاقه‌ای به کار در لیگ جزیره ندارد.

خبرها درباره علاقه پاری‌سن ژرمن به زیزو نیز مطرح بود، اما علاقه او به باشگاه رقیب یعنی مارسی، این انتقال را تقریبا ناممکن کرده است. زیدان که در تیم یوونتوس به یک فوق ستاره شناخته‌ شده تبدیل شد، ممکن است دوباره به تورین بازگردد؛ چراکه “بانوی پیر” فوتبال ایتالیا شرایط نامساعدی را با “ماسیمیلیانو آلگری” در سری آ تجربه می‌کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا