اخبار ورزشیفوتبال جهان

ابیدال: شاید شماره ۹ جدید بارسلونا اوبامیانگ باشد

مدیر ورزشی بارسلونا تایید کرد امکان به خدمت‌گیری فوروارد ملی‌پوش و گابنی آرسنال در تابستان وجود دارد.

به گزارش پیشرو اسپرت، اریک ابیدال در مصاحبه‌ای که با روزنامه اسپورت اسپانیا انجام داد،‌مشخص کرد برنامه باشگاهش،‌ خرید یک مهاجم هدف جدید در فصل تابستان است.

مقام عالیرتبه کاتالان‌ها عنوان کرد چند گزینه مد نظر باشگاهش هستند که در این حال «پیر امریک اوبامیانگ» جزو گزینه‌های نخست محسوب می‌شود.

ابیدال گفت: اوبامیانگ را می‌شناسم. عملکردی قابل توجهی دارد .بازیکنی مهم است و نقش تعیین‌کننده‌ای در تیمش دارد. بررسی وضعیت چنین فوتبالیست ارزنده‌ای، قابل توجه است. باید بررسی کنیم و ببینیم چه در نهایت پیش خواهد آمد.

وی افزود: این نکته که در تابستان یک شماره ۹ جدید به خدمت بگیریم، حرکتی منطقی است. چنین خریدی برای بارسلونا ضروری است. البته می‌دانیم که سوارس با قدرت بازخواهد گشت اما باشگاه ناگزیز است فورواردی درجه یک در تابستان بگیرد.

ابیدال در مورد این موضوع که چرا بارسلونا در ژانویه مهاجمی نگرفت تا جانشین سوارس مصدوم شود، نیز عنوان کرد: لیستی از بازیکنانی مثل اولیور ژیرو، فرناندو لیورنته یا اوبامیانگ وجود داشت اما بنابه یکسری ملاحظات، تصمیم گرفتیم در ژانویه بازیکنی جدید  نگیریم.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا