اخبار ورزشیورزش تهران

ابراز رضایت معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از اجرای طرح سنجش قامت در روستاهای استان تهران

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در جهت اجرای طرح سنجش قامت در برخی از روستاهای این استان ابراز رضایت کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، در جریان جلسه بررسی چگونگی و نحوه اجرای طرح سنجش قامت زنان روستایی استان تهران که صبح امروز(دوشنبه) با حضور دکتر محمدیان معاون وزیر، دکتر نوری تمیز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، فاطمه سلیمی ناظر اجرای طرح در استان تهران، داورزنی رئیس هیات روستایی و عشایری استان و مجری طرح، کارشناسان اداره کل و مسئولان هیات های روستایی و عشایری و پزشکی ورزشی در این اداره کل برگزار شد، نتایج اولیه و اتفاقاتی که مسئولان در پی انجام این طرح، با آن مواجه شدند، توسط کارشناسان خبره مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مقرر شد برای وسعت کار بیشتر با برآورد جمعیت روستاها و مشخص کردن افرادی که با این طرح همکاری می کنند، نسبت به تخصیص اعتبار لازم اقدام گردد تا بتوان به بهترین شکل ممکن، این طرح اجرایی شود.
بنا به همین گزارش، در این جلسه پیشنهاد شد، امکان ارتباط با زنان روستایی در طرح سنجش برای ایجاد بانک اطلاعاتی، فراهم شود و در کنار سنجش قامت، پیش بینی حرکات اصلاحی نیز توسط متخصصین این رشته، صورت گیرد و در این ارتباط از توان و تخصص فدراسیون پزشکی ورزشی هم استفاده شود.
در همین ارتباط مقرر شد، با توجه به حضور هیات پزشکی ورزشی، همراه با غربالگری، فشارخون و قندخون افراد هم گرفته شود و از متخصص مشاور تغذیه هم بهره ببرند. در این جلسه تاکید شد که استفاده از سمن ها به عنوان مشاور خانواده در زمان اجرای طرح، مورد توجه جدی قرار گیرد و برای بالا بردن آگاهی افراد و جامعه مخاطب این طرح، از پوسترها و بروشورهای حرکات اصلاحی استفاده شود.
در ادامه جلسه، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از اجرای طرح سنجش قامت، پیگیری مستمر امور هماهنگی بانوان اداره کل و حضور کارشناسان خبره و توانمند در جهت اجرای مطلوب آن، ابراز رضایت و خرسندی کرد و در مورد تخصیص بودجه مناسب این طرح، قول همکاری و مساعدت داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا