اخبار ورزشیفوتبال جهان

آنچلوتی: اگر بازی مساوی هم تمام می‌شد از عملکرد تیمم راضی نبودم

سرمربی ناپولی بعد از شکست مقابل یوونتوس از عملکرد بازیکنانش ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس،‌ شب گذشته در ادامه هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا یوونتوس در تورین و از ساعت ۲۳:۱۵ میزبان ناپولی بود تا هواداران شاهد دیداری جذاب میان قهرمان و نایب قهرمان چند سال اخیر فوتبال ایتالیا باشند.

این دیدار ابتدا با پیشی افتادن ۳ گله بانوی پیر همراه شد اما ناپلی‌ها موفق شدند با تعویض‌های فوق العاده کارلو آنچلوتی بازی را به تساوی ۳ بر ۳ بکشانند اما این پایان کار نبود و در واپسین دقایق این کولیبالی مدافع ناپولی بود که با اشتباه خود و باز کردن دروازه خودی زمینه ساز پیروزی ۴ بر ۳ یوونتوس شد.

آنچلوتی، سرمربی ناپولی بعد از این شکست گفت: این بازی برای ما آزمایش خوبی نبود چون ما به مدت یک ساعت از بازی بد بودیم. موفق شدیم به بازی برگردیم اما عملکرد تیم همچنان نا امید کنند بود و اگر بازی با نتیجه مساوی هم تمام می شود من راضی نبودم.

وی افزود: کولیبالی به همراه تیم ملی کشورش نمی رود و در این مدت فرصتی دارد تا دوباره به شرایط خوب خودش برگردد. بازی دگرگون شده بود چون یوونتوس ۳ بر صفر جلو بود و تنها به ضد حملات اکتفا می کرد. در نتیجه ما سوار بر بازی شدیم و موفق به تساوی کشاندن بازی شدیم.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =

دکمه بازگشت به بالا