اخبار ورزشیفوتبال ایران

آل‌کثیر: تا حالا چنین محرومیتی ندیده و نشنیده بودم! / بعد از گلزنی عبدی ۵ متر به هوا پریدم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اصلا تا حالا چنین محرومیتی را ندیده و نشنیده بودم که ۵ دقیقه قبل از جلسه فنی بگویند، محرومم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عیسی آل‌کثیر پس از بازگشت پرسپولیس از قطر و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا به خاطر محرومیتش پس از شادی پس از گل گفت: من سال‌ها است به خاطر شادی دل این بچه‌ این شادی را انجام می‌دهم اما این اتفاق افتاد آدم نمی‌داند چه بگوید. اما جواب این اتفاق را تمام بازیکنان ما و ملت ایران دادند. دم هم‌شان گرم و دست‌شان درد نکند. آن کار (صدور رأی محرومیت) باعث شد ما بیشتر انرژی بگیریم. النصر که هیچ اگر ده تیم دیگر هم بود ما می‌بردیم. می‌شود همه چیز را با پول خرید جز غیرت و تعصب.

وی در مورد اینکه بعد از گلزنی مهدی عبدی چه احساسی داشتید، گفت: با انگشت شکسته‌ پایم ۵ متر به هوا پریدم آنقدر که خوشحال شدم. مهدی هم بعد از گلزنی دنبال پیراهن من می‌گشت. ۱۰-۲۰ دقیقه اول را ندیدم اصلا نمی‌دانم کجا هستم و چه اتفاقی قرار است بیفتد. ذهنم اصلا برای خودم نبود دوست داشتم بخوابم و یکی دو روز بگذرد و بلند شوم ببینم تیمم برده است. خدا را شکر توانستیم در آن بازی پیروز شویم و این شادی را به دل مردم هدیه بدهیم. اینقدر که برای خوشحالی مردم خوشحال شدم برای فینالیست شدن خودمان هم خوشحال شدم.

آل‌کثیر افزود: ما کلیپ‌های شادی مردم را می‌دیدیم که به خاطر پیروزی ما از خانه‌ها بیرون آمدند. تا ۵ صبح خوشحال بودم اینقدر انرژی گرفته بودم و ذوق‌زده شده بودم که مردم خوشحال شدم این یک کار کوچولو از سمت ما بود. امیدواریم در آینده بتوانیم باز هم از این شادی‌ها برای مردم بیاوریم.

وی در مورد اینکه برای شادی گل جدید چه کاری خواهد کرد و گفت:‌ان‌شاءالله ببخشندمان خوشحالی جدید هم خواهیم کرد.

آل‌کثیر در مورد اینکه بهتر است از این پس چشمانت را برای شادی پس از گل باز نگه دارید خندید و چیزی نگفت.

وی در مورد گلی که عبدی زد و شبیه گل‌های خودش بود، گفت: این بازی تمام ملت ایران بود. همه بازیکنان هم قسم شدند. خیلی اذیت شدیم. اصلا تا حالا چنین اتفاقی (محرومیتم) را ندیده بودم و نشنیدم که ۵ دقیقه قبل از جلسه فنی بگویند، محرومم.

وی در مورد اینکه می‌تواند برای فینال بخشیده شود، گفت: ان‌شاء‌الله.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا