اخبار ورزشیفوتبال جهان

آلیسون: لیورپول برای من مثل خانه است

آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، که در تابستان گذشته از آ اس رم به جمع قرمزهای مرسی ساید اضافه شد، اعلام کرد که در آنفیلد، احساس بودن در خانه را دارد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  “ورزش سه”، بعد از نمایش های ضعیف سیمون مینیوله و لوریس کاریوس در ترکیب لیورپول، این باشگاه در نهایت در انتقالی رکوردشکن، آلیسون را از رم به خدمت گرفت.

با حضور آلیسون، لیورپول در این فصل مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر شده و در لیگ قهرمانان نیز به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است. این دروازه بان ملی پوش برزیلی اکنون اعلام کرد که به خوبی در باشگاه جدیدش جا افتاده است.

او به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:” من درس های معمولی زبان انگلیسی را پشت سر گذاشتم. یکی از دشوارترین چالش هایی که در ابتدا داشتم، عادت کردن به لهجه ها بود، نه تنها لهجه بریتانیایی، بلکه لهجه لیورپولی! اما توانستم آن را پشت سر بگذارم. می توانم صحبت های مردم را بفهمم و می توانم با هم تیمی هایم ارتباط برقرار کنم که بسیار مهم است.

وقتی به اینجا آمدم، احساس کردم که همه برای من مهم هستند، نه فقط بازیکنان برزیلی. همه بازیکنان مهم هستند، چه بازیکنان بریتانیایی و چه بازیکنانی که از کشورهای خارجی آمده اند. من قدرت مان به عنوان یک تیم را تحسین می کنم و همین طور کیفیتی که هر یک از بازیکنان دارند اما مهم ترین چیز برای من، روحیه تیمی است.

مهمتر از همه این است که اینجا احساس می کنم در خانه هستم. خانه جایی است که قلب شما آنجا باشد و جایی که خانواده تان باشد. خانواده من اینجاست، دخترم و همسرم اینجا زندگی می کنند و والدینم هم هر وقت بتوانند به اینجا می آیند. برادرم در پرتغال زندگی می کند که خیلی دور نیست و هر وقت بتواند اینجا می آید. این وقتی که دلم برای شان تنگ شود، کمک کننده است. وقتی به برزیل فکر می کنم، دلم خیلی تنگ می شود اما اینجا به خوبی پذیرفته شدم و احساس می کنم در خانه هستم.

همه اعضای تیم به خوبی من را پذیرفتند. هواداران هم خیلی مهربان بودند، مانند کادر فنی تیم؛ بنابراین من خیلی خوشحالم که در لیورپول هستم.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − دو =

دکمه بازگشت به بالا