اخبار ورزشیفوتبال جهان

آلگری گزینه اصلی هدایت پاری سن ژرمن شد

سرمربی سابق یوونتوس گزینه اصلی هدایت پاری سن ژرمن شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، سایت «le10sport» فرانسه خبر داد ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یوونتوس گزینه اصلی هدایت پاری سن ژرمن شد.

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال برکناری توماس توخل سرمربی آلمانی تیم است و می خواهد آلگری را جانشین او کند.

لئوناردو ارتباط خوبی با توخل ندارد و این سرمربی آلمانی بعد از اختلافی که با مدیریت تیم در تابستان گذشته برای خرید بازیکنان جدید داشت تصمیم گرفته تا از این تیم جدا شود.

منچسترسیتی قبل از تمدید قرارداد گواردیولا به دنبال جذب آلگری بود و مذاکراتی را با این سرمربی ایتالیایی انجام داد. در نهایت پپ در سیتی ماندگار شد تا سیتی از جذب سرمربی سابق یوونتوس منصرف شود.

در شرایط آلگری می تواند بهترین گزینه برای جانشیتی توخل در پاری سن ژرمن باشد. آلگری فصل گذشته بعد از ۵ سال حضور در یوونتوس و کسب ۷ جام قهرمانی از بیانکونری جدا شد و برای مدت یک فصل بدون تیم بود و استراحت می کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − بیست =

دکمه بازگشت به بالا