اخبار ورزشیفوتبال جهان

آلگری: درباره آینده‌ام جلسه می گذاریم

سرمربی یوونتوس پس از باخت مقابل آژاکس درباره آینده اش با تیم اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آژاکس رفت ولی به صورت ناباورانه در خانه با نتیجه ۲ بر یک باخت تا از راه یابی به نیمه نهایی باز ماند و آژاکس به شگفتی سازی اش ادامه دهد.

آلگری، سرمربی یوونتوس پس از این باخت گفت: به رئیس باشگاه درباره آینده ام گفتم که من به همراه تیم هستم. در روزهای آینده جلسه ای را برگزار می کنیم تا به صورت جدی درباره آینده ام صحبت کنیم. ما در نیمه اول بازی عملکرد خوبی داشتیم. فوتبال وحشی است و ما گلی را دریافت کردیم که از روی شانش به ثمر رسید. بعد از گلی که دریافت کردیم در نیمه دوم احساس ترس کردیم.

وی افزود: باید اعتراف کنم که آژاکس مستحق صعود بود و باید بعد از عملکرد عالی این تیم در نیمه دوم آنها را ستایش کرد. نباید فراموش کنیم که این تیم هلندی در دو سال گذشته به فینال لیگ اروپا رسیده است. رونالدو تمام توانش را گذاشت ولی وقتی شما به مرحله یک چهارم نهایی می رسید باید تمام بازیکنان آماده باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا