اخبار ورزشیفوتبال جهان

آلگری: بازی با رم برای ما اهمیتی نداشت/این شکست ارزشی ندارد

سرمربی یوونتوس پس از شکست خوردن مقابل رم اظهار داشت که این بازی ارزشی برای آنها نداشت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته سی و ششم سری آ ایتالیا و در حساس‌ترین دیدار یوونتوس قهرمان زود‌هنگام در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف آاس‌رم رفت.

رم برای حفظ شانس کسب سهمیه نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی خانگی داشت و این دیدار در حالی که در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان رانیری خاتمه یافت تا گرگ ها با میلان هم امتیازی و به رتبه ششم بروند تا شانس کسب سهمیه به دو هفته پایانی کشیده شود.

آلگری، سرمربی یوونتوس پس از این باخت گفت: بازی هایی مثل این بازی ها هیچ ارزشی ندارد. بازی خوبی را از خودمان به نمایش گذاشتیم و فرصت های زیادی را به هدر دادیم. اگر بازی مهمی بود برای ما اهمیت زیادی داشت. مسئولان باشگاه مثل همیشه در نقل و انتقالات پیش رو دست به کار خواهند شد. ما باید جلسه ای برگزار کنیم تا ببینیم برای فصل آینده چه کار انجام دهیم تا وضعیتمان بهتر شود.

وی افزود: درباره آینده ام باید بگویم که من یک فصل دیگر قرارداد دارم. اما مهمترین نکته در شرایط کنونی ارزیابی سال جاری و تصمیم گیری برای آینده است.باید اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم چون پیروزی در آینده برایمان سخت خواهد شد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا