اخبار ورزشیفوتبال جهان

آلوس: مدیریت بارسلونا بزدل بود/ آنها به فکر پول درآوردن هستند نه فوتبال!

مدافع برزیلی سابق بارسلونا به انتقاد شدید از مدیریت سابق بارسلونا پرداخت و از علاقه بازگشت به این تیم در آن زمان سخن گفت.

به گزارش پیشرو اسپرت، دنی آلوس به دلیل عدم توافق بر سر تمدید قرارداد به راحتی از جمع بارسلونا جدا شد و به یوونتوس پیوست.

او در تورین به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید ولی مقابل رئال مادرید زیدان و رونالدو شکست خورد و دوباره نایب قهرمان شد.

دنی آلوس که پس از آن به پاری سن ژرمن رفت و اکنون در لیگ برزیل توپ می‌زند در خصوص روزهای پس از بارسلونا صحبت کرد و شدیدا از مدیران این تیم انتقاد کرد.

او گفت: من می خواستم به بارسلونا بازگردم و آنها نیز شدیدا به من احتیاج داشتند. اما مدیران این تیم آنقدر جرئت نداشتند و به قدری بزدل بودند که نمی‌خواستند بگویند ما در خصوص فروش تو اشتباه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: شیوه بازی بارسلونا تغییر کرده و این تیم هویت خود را از دست داده است. آنها باید اکنون خود را بسازنند و کار سختی نیز در پیش خواهند داشت.

او گفت: به نظرم بارسلونا اکنون می‌خواهد یک باشگاه تبلیغاتی باشد و بیزینس کند. پول در بیاورد و به فکر فوتبال نیست. وقتی تیم چنین چیزی باشد شما هویت خود را از دست داده‌اید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا