اخبار ورزشیفوتبال جهان

آقای گل جوانان آمریکای‌لاتین به وردربرمن پیوست

باشگاه وردربرمن آلمان پدیده فوتبال اکوادور و آقای گل مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی را به خدمت گرفت.

به گزارش پیشرو اسپرت، برمنی‌ها که تیم فوتبالش هم اکنون در رده هفدهم جدول بوندس‌لیگاست و برای بقا در دسته اول لیگ ژرمن‌ها می‌جنگد، از امور کلی غافل نیست. این باشگاه قدیمی آلمان‌ها شب گذشته موفق شد با پدیده جدید فوتبال اکوادور قرارداد امضا کند.

طبق اعلام سایت رسمی این باشگاه «خوان مینا» هافبک ۱۸ ساله تیم ملی جوانان اکوادور با عقد قراردادی یک ساله به «سفید و سبزپوشان» پیوست.

در بیانیه‌ای که باشگاه بوندس‌لیگایی منتشر کرد، عنوان شد: خوشحالیم که توانستیم بازیکنی با استعداد و خوش‌ آتیه مثل خوان را به برمن بیاوریم. او فوتبالیستی با خصوصیات هجومی است و از توانایی بسیاری در بازی‌سازی برخوردار است.در مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ ساله‌های آمریکای‌جنوبی، آقای گل شد و در مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ ساله‌ها با درخششی که داشت، نگاه‌ها را معطوف خویش کرد. بعد از امضای قرارداد با او ‌می‌کوشیم به او کمک کنیم با فضای کار و زندگی در اروپا آشنا شود تا بتواند برای وردربرمن بازیکنی موثر شود.

مینا که تا ابتدای تابستان سال آینده با بندرنشینان قرارداد بسته، به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم ژرمنی شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا