اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

آقای اخراج پورتو به طارمی رسید

نشریه پرتغالی در گزارشی از رکورد منفی ستاره ایرانی در تاریخ باشگاه پورتو خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال پورتو در هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

مهمترین اتفاق بازی اخراج مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان از بازی بود. طارمی در دقیقه ۸۰ بازی با کارت زرد دوم داور به دلیل تمارض برای پنالتی گرفتن اخراج شد.

نشریه «Zerozero» پرتغال با انتشار آماری از رکورد منفی مهدی طارمی در تاریخ باشگاه پورتو خبر داد. این رسانه پرتغالی نوشت: مهدی طارمی در مادرید برای چهارمین بار با پیراهن پورتو از زمین بازی اخراج شد. داده های تاریخی پایگاه داده ما آن را بررسی کرده و به یک نتیجه قوی رسید.

بازیکن ایرانی دومین مهاجم با بیشترین اخراج  در تاریخ باشگاه اژدها است، تنها پس از بنی مک کارتی – پنج قرمز و در کنار دو نام از زمان های دور ایستاد. طارمی در ۱۰۳ بازی رسمی برای پورتو در ۴ بازی اخراج شده است.

در دو مورد از آنها، باشگاه پورتو به خاطر اخراج طارمی آسیب دید. در ۹ مارس ۲۰۲۱، در تورین، پورتو مقابل یوونتوس به تساوی ۱-۱ دست یافتند، زمانی که طارمی در دقیقه ۵۲ کارت قرمز گرفت. بازی با نتیجه ۳-۲ به سود یوونتوس به پایان رسید، اما این نتیجه به پورتو اجازه داد تا جواز کسب امتیاز را کسب کند.

حالا در مادرید طارمی در دقیقه ۸۲ بازی اخراج شد. بعد از کارت قرمز طارمی بازی با نتیجه ۲-۱ به سود اتلتیکو به پایان رسید.

در دو نوبت دیگر نتیجه تغییر نکرد. در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱، طارمی در دقیقه ۷۳ مقابل بنفیکا کارت قرمز مستقیم  ولی بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در ۲ اکتبر ۲۰۲۲، ستاره ایرانی در وقت های تلف شده ۲-۱ مقابل پاسوس دی فریرا بدون تاثیر بر امتیاز نهایی اخراج شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا