اخبار ورزشیفوتبال ایران

آغاز طرح استیضاح وزیر ورزش در مجلس/ با مسببان قرارداد ویلموتس برخورد خواهد شد

مسئول کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس گفت: مقرر شد کمیسیون اصل ۹۰ با بررسی دقیق اتفاقاتی که در خصوص این قرارداد افتاده، با مسببین و عوامل مربوطه به صورت جدی برخورد شده و محاکمه شوند.

به گزارش  پیشرو اسپرت ، احمد راستینه در خصوص علت عدم حضور وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نمایندگان مجلس تعدادی سوال از وزیر داشتند که قرار بود امروز در کمیسیون حضور پیدا کند و به سوالات پاسخ بدهد؛ اما با توجه به اینکه نمایندگان برخی سوالات را پس گرفتند، قرار بر این شد با آمادگی نسبت به اتفاقاتی که متاسفانه به خاطر قرارداد ویلموتس رخ داده، در کمیسیون حضور پیدا کند و توضیحات لازم را ارائه دهد. قرار شد در جلسه دیگر در خدمت وزیر باشیم.

 وی در تشریح اتفاقات امروز مجلس درباره قرارداد ویلموتس عنوان کرد: طرح شکایت از عوامل و مسببین این مسئله به  کمیسیون اصل ۹۰ اعلام شد. مقرر شد این کمیسیون با بررسی دقیق اتفاقاتی که در خصوص این قرارداد افتاده، با مسببین و عوامل مربوطه به صورت جدی برخورد کرده و محاکمه شوند.

 نماینده مردم شهرکرد در مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه مسئول کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس هستم، با آقای وزیر تماس داشتم و دغدغه های نمایندگان و کمیسیون را به وی اعلام کردم. ادعای وزیر بر این است که قرارداد را با وکلای بسیار توانمند تنظیم کردیم و همه به ما گفته بودند که قطعاً در فیفا ما برنده این دعوا خواهیم شد.

 مسئول کمیته تربیت بدنی و جوانان مجلس افزود: احساس می‌شود رای فیفا قبل از اینکه حقوقی باشد، جریانات سیاسی در آن حاکم بوده است. درخواست تجدید نظر داریم و آن را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی به شبهات قرارداد ویلموتس اشاره کرد و یادآور شد: به وزیر این مطلب را گفتم که در قرارداد سرمربی قید شده اگر استعفا کند یا فدراسیون قطع رابطه کرد، این سه ماه را به او جریمه پرداخت کنیم. سوال ما این است که مبلغ مشخص قید شده کنار آن سه ماه جریمه، علتش چیست. این واقعا برای ما جای سوال است. احساس می کنیم دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که تلاش می‌کنند در این دلالی ها سهم خود را ببرند. لذا قرار بر این شد که وزیر به صورت ویژه موضوع را پیگیری کند.

راستینه که با برنامه “همیشه با ورزش” رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، خاطر نشان کرد: سازمان های مربوط و دستگاه قضایی به وظیفه خود عمل خواهند کرد. ما هم به عنوان نمایندگان مجلس با مسببین به صورت ویژه برخورد می کنیم. اگر برای مجلس محرز شود نظارت عالیه ای که باید وزارت ورزش و جوانان انجام می داد، صورت نگرفته و کوتاهی شده، مطمئن باشید به خاطر دفاع از حقوق مردم طرح استیضاح وزیر را در مجلس به صورت کلید خواهیم زد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا