اخبار ورزشیسایر اخبار

آغاز تشکیل مجدد پرونده سلامت برای ورزشکاران المپیکی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از آغاز معاینات مجدد ورزشکاران المپیکی خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، غلامرضا نوروزی، اظهار داشت: با توجه به اهمیت مقوله سلامت ورزشکاران اعزامی به بازی های المپیک، فدراسیون پزشکی ورزشی از چندین ماه قبل برنامه جامعی را در این خصوص در دستور کار قرارداد، برنامه ای که شامل حفظ و ارتقاء سلامت، آنتی کرونا و آنتی دوپینگ است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: در حالی که فدراسیون پیش از همه گیری کرونا، کار تشکیل پرونده سلامت ورزشکاران المپیکی را آغاز کرده بود اما با شیوع کرونا و تعویق بازی های المپیک، طبیعتا به حفظ مقوله سلامت ورزشکاران آنتی کرونا نیز اضافه شد که در این رابطه علاوه بر فعالیت های آموزشی، پایش مستمر ورزشکاران، واکسیناسیون آنها نیز انجام شد.

نوروزی یادآور شد: از امروز تشکیل پرونده سلامت برای عزیزان المیپیکی نیز آغاز شد و شماری از ورزشکاران المپیکی از رشته های تیراندازی، بوکس، تنیس روی میز و قایقرانی با حضور در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات و مشاوره های فوق تخصصی و تخصصی قرار گرفتند.

نوروزی درباره برنامه‌های دوپینگ، گفت: برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران المپیکی همچنان ادامه خواهد یافت و این مهم شامل فعالیت های آنتی دوپینگ نیز می شود که تدابیر لازم نیز در این خصوص اتخاذ شده است.

قرار است در روزهای آینده و به مرور ورزشکاران المپیکی در فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافته و معاینات تخصصی پزشکی از آنها انجام شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا