اخبار ورزشیفوتبال ایران

آزمون ۸ برابر بیل ارزش دارد

ارزش کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز همگروه جدید ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به شکل عجیبی افت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته در دیدار پلی آف راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ولز میزبان اوکراین بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این بازی را گرت بیل کاپیتان ولز از روی یک ضربه آزاد و در ادامه برخورد به یارمولنکو در دقیقه ۳۴ به ثمر رساند.

حضور ولز در گروه تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ سوژه شده است. بیل به عنوان ناجی ولز از شب گذشته در رسانه‌های جهان لقب گرفته و موفق شده با گل سرنوشت سازش تیم ملی کشورش را بعد از ۶۴ سال به جام جهانی برساند.

نکته جالب توجه درباره کاپیتان رقیب جدید ایران در جام جهانی افت شدید ارزش این بازیکن است. ستاره ولزی بعد از ۹ سال حضور در رئال مادرید هفته گذشته از این تیم جدا شد.

گرت بیل بعد از درخشش در تاتنهام در سال ۲۰۱۳ با مبلغ ۹۰ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد. ستاره ۳۲ ساله بعد از نیمکت های نشینی های مداوم در رئال در دو فصل اخیر ارزش خود را نقل و انتقالات پایین آورد.

کاپیتان تیم ملی ولز اکنون در سایت «ترانسفر مارکت» ۳ میلیون یورو ارزش دارد. در مقابل سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن که مهره کلیدی تیم ملی به شمار می آید با ارزش ۲۵ میلیون یورو گران ترین بازیکن ایران است.

با مقایسه ارزش آزمون با گرت بیل متوجه می شود کاپیتان ولز به دلیل افت شدیدی که در رئال داشت بسیار ارزان تر از آزمون است و ستاره ایرانی ۸ برابر ولز ارزش دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا