اخبار ورزشیفوتبال ایران

آزمون: تعریف از من هم خوب است هم بد

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت:شاید بازی خیلی سختی برای ما نباشد و ما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سردار آزمون در نشست خبری پیش از بازی با کامبوج اظهار داشت: شاید بازی خیلی سختی برای ما نباشد و ما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. اینکه در بازی اول آنها با بحرین مساوی کردند نکته مهمی است و باید تلاش کنیم در بازی اول ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه دایی از وی تعریف کرده و انتظارات از وی بالا رفته است گفت: اینکه انتظارات بالا رفته هم بد است و هم خوب. اول اینکه همه از من حمایت می کنند و این خیلی خوب است و از طرفی خدا نکند که همه چیز مثل جام جهانی شود و کسی از تاکتیک تیم ملی خبردار  نباشد و آنوقت همه از من انتقاد می کنند.

وی ادامه داد: دایی همیشه الگوی من بوده است، او رکوردهایی دارد که اگر قرار باشد به او نزدیک شوم خیلی برایم خوب است. این موضوع انگیزه من را بالا می برد. حمایت دایی و مهدوی کیا از من خیلی خوب است، دایی آقای گل جهان است و اگر او در هرجا و یا کشور  دیگری بود قطعا مجسمه وی را می ساختند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا