اخبار ورزشیفوتبال ایران

آزمون: تا وقتی در زنیت هستم، وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام خواهم داد

ستاره فوتبال کشورمان در خصوص رسیدن به آمار ۱۰۰ بازی در زنیت ، اظهارات جالبی را به ثبت رسانید.

به گزارش پیشرو ورزش، سردار آزمون در آخرین مصاحبه خود در رابطه با جدال در لیگ اروپا صحبت کرد و رسیدن به این رقابت را اتفاق خوب دانست.

زنیت در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در گروه سختی قرار داشت و نتوانست با تیم‌های یوونتوس و چلسی رقابت کند. با این حال با پیشی از تیم مالمو توانست راهی لیگ اروپا شود.

سردار آزمون گفت: مشخصاً ۲ تیمی که به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند از ما قدرتمندتر بودند ولی رفتن زنیت به لیگ اروپا به نظرم نتیجه خوبی است.امیدوارم در آینده ما قادر باشیم که در این رقابت اروپایی نمایش خوبی از خودمان به ثبت رسانیم.

 

ستاره کشورمان ادامه داد:‌خیلی سخت مقابل تیم‌هایی چون یوونتوس و چلسی دفاع کنی. سطح بازیکنان آنها بسیار بالاست و آنها از هر فرصتی برای رسیدن به دروازه شما استفاده خواهند کرد. برای من سخت است که بگویم که چه بازی سخت‌ترین دیدار در لیگ قهرمانان اروپای این فصل بود.

آزمون تاکنون ۱۰۰ بازی برای زنیت در این سال‌ها انجام داده است. او در این خصوص گفت: من افتخار می‌کنم که برای زنیت بازی کردم. بازی در این تیم برایم بسیار خاص است. همه در این باشگاه از من حمایت کردند. از مربی گرفته تا تک تک کارمندان این باشگاه، همه حامی من بودند.

 

وی اظهار داشت: ما خوب ترین هواداران دنیا را داریم. خیلی خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی در این باشگاه به ثبت رسانم. تا آنجا که در این تیم باشم، وظیفه‌ام را به بهترین شکل انجام خواهم داد.

در این فصل آزمون آمار ۹ گل و ۴ پاس گل به ثبت رسانده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =

دکمه بازگشت به بالا