اخبار ورزشیفوتبال جهان

آرشاوین:‌ هیچکس از آرسنال برای جذب آزمون با من تماس نگرفت

ستاره سابق توپچی‌ها و روسیه، تماس آرسنالی‌ها برای انتقال ستاره ایرانی را تکذیب کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، آندری آرشاوین تماس سران باشگاه آرسنال برای جذب سردار آزمون را تکذیب کرد. ۳ روز گذشته طبق اظهارات نشریه سان انگلیس، آرسنال برای جذب سردار آزمون با ستاره سابق خود،  آندری آرشاوین تماس گرفت که این بازیکن در مصاحبه با سایت روسی این تماس را تکذیب کرد.

وی در این خصوص گفت:‌ تیم‌های زیادی علاقه‌مند برای جذب آزمون هستند ولی هیچ کس از آرسنال برای انتقال او با من تماس نگرفت. تعدادی از مدیربرنامه‌ها به سراغم آمدند ولی من تمام آنها را پیش خاویر ریبالتا فرستادم.

وی ادامه داد: تیم‌های زیادی خواهان آزمون هستند ولی مربی زنیت و رئیس باشگاه باید در این خصوص تصمیم بگیرند. آنها باید شرایط انتقال او را بررسی و در صورت ترک سردار، جایگزینش را انتخاب کنند.

آرشاوین در خصوص گرفتن سمت و پستی جدید در باشگاه زنیت سن پترزبورگ نیز اظهار داشت: هنوز تصمیمی گرفته نشده و به همین علت در این خصوص مصاحبه نمی‌کنم. باید صبر کرد تا همه چیز مشخص شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا