اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

آرزوی نیمار برای پیوستن به منچستریونایتد

رسانه انگلیسی از علاقه ستاره برزیلی برای حضور در اولدترافورد خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، یک روزنامه انگلیسی مدعی شده نیمار علاقه‌مند به حضور در تیم منچستریونایتد در تابستان است و قصدی برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن ندارد مگر اینکه پیشنهادی از شیاطین سرخ دریافت کند.

به نظر می‌رسد داستان نیمار ۳۱ ساله و باشگاه پاریسی به پایان خود نزدیک می‌شود چراکه تیم فرانسوی پس از سال‌ها ناکامی در فتح لیگ قهرمانان اروپا، قصد دارد پروژه تازه‌ای را با افراد جدید آغاز کند.

رابطه هواداران پاری‌سن‌ژرمن با نیمار که در طول ۲ فصل گذشته با مصدومیت‌های پی در پی دست و پنجه نرم کرده است نیز اخیراً شکرآب شده و احتمال جدایی ستاره برزیلی از این تیم قوت گرفته است.

حالا روزنامه «سان» مدعی شده نیمار که چهار سال از قراردادش با پاریسی‌ها باقی مانده است، تنها به پیشنهاد منچستریونایتد «بله» خواهد گفت.

اریک تن‌هاگ، سرمربی منچستریونایتد نیز به شدت خواهان حضور یک مهاجم با کیفیت در کنار مارکوس رشفورد است و نیمار می‌تواند گزینه جذابی برای شیاطین سرخ باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =

دکمه بازگشت به بالا