اخبار ورزشیفوتبال ایران

آذری: تیم گردن کلفتی می‌بندیم/ رقم هنگفت و کاذب به بازیکن نمی دهم

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: هنوز می گویم تیم گردن کلفتی می بندیم تا در پایان نقل و انتقالات، هواداران از روند جذب بازیکنان کاملا راضی باشند.

به گزارش پیشرو اسپرت، سعید آذری درباره شرایط تیم فولاد اظهار داشت: اردوی تیم در تهران آغاز شده و طی امروز و روز گذشته پاتوسی، کولی‌بالی، مریدی و نیک‌نفس به اردوی تیم اضافه شده‌اند. دو اردوی دیگر در کرج و اصفهان نیز پیشرو خواهیم داشت. باید این را بگویم از روزی که به فولاد آمده‌ام، با حواشی و حاشیه‌سازان مقابله کرده و خواهم کرد. فکر می‌کنم بعضی نمی‌توانند موفقیت فولاد را ببینند. جلوی همه آن‌هایی که سنگ جلوی تیم فولاد بگذارند، خواهم ایستاد و نمی‌گذارم که حق تیم پایمال شود.

وی درباره اهداف نقل و انتقالاتی تیم فولاد گفت: همان اول گفتم تیم گردن کلفتی می‌بندیم و اکنون نیز همین جمله را می‌گویم، بازیکنان خوبی را جذب خواهیم کرد اما طبق ملاحظاتی آن‌ها را به وقتش اعلام خواهیم کرد و هواداران بدانند که فکر ما این است یک تیم گردن کلفت و چغر راهی لیگ کنیم. مطمئن باشید که هواداران در پایان نقل و انتقالات از وضعیت تیم بسیار راضی هستند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه ادامه داد: سیاست کاری خاص خودم را دارم. در فصل نقل و انتقالات اسیر حاشیه و جنجال نمی‌شوم. آهسته و پیوسته قدم بر می‌دارم و وسواس خاصی در جذب بازیکنان دارم تا بتوانیم بهترین گزینه‌ها را برای تیم برگزینیم. اینگونه نخواهد بود درگیر حواشی شوم و رقم‌های هنگفت که کاذب هستند را بدهم، قطعا به هیچ وجه اصولم را زیر پا نخواهم گذاشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − سه =

دکمه بازگشت به بالا