اخبار ورزشیسایر اخبار

آذرنوش : ۴۶۰ کانون جهادی ورزشکار به مناطق سیل زده اعزام می شوند

رئیس سازمان ورزش بسیج کشوری گفت: در سطح کشور ما ۴۶۰ کانون جهادی ورزشکاری داریم و تا چند روز آینده این کانونها جهت کمک به مناطق سیل زده اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، سردار داوود آذرنوش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد فعالیت و کمک رسانی بسیج ورزشکاران کشور در مناطق سیل‌زده گفت: همانطور که اطلاع دارید، از اوایل امسال کشور ما دچار بحران سیل در چند استان پلدختر، مازندران،گلستان  خوزستان و… شدند و از همان ابتدای این بحران، جامعه ورزشی بسیج کشور به اکثر این استانها اعزام شدند و ما دو هدف را دنبال می‌کردیم یکی جان مردم و دیگری بحث کمک و امداد رسانی به این مناطق بود.

وی در ادامه گفت:‌ در این مدت چند فدراسیون قایقرانی، اتومبیلرانی، کوهنوردی و نجات غریق به کمک بسیج ورزش کشور شتافتند و در همان روزهای اول که هدف ما  نجات مردم گرفتار در سیل بود،  با همکاری این فدراسیونها کار خود را آغاز کردیم  در این مدت ماشین‌های آف‌رود اتومبیلرانی خیلی به ما کمک کرد، به این دلیل که این خودروها  می توانند به راحتی در جاهای سخت صعب‌العبور بروند، و ما توانستیم  با این خودرو جان خیلی از هموطنان خود را  نجات دهیم .

رئیس سازمان ورزش بسیج کشوری گفت: سازما ن بسیج ورزش کشور  تا به امروز ما توانسته ۶۰ الی ۷۰ کامیون و ۴۸ نیسان اقلام مورد نیاز مناطق سیل‌زده را تأمین و ارسال کنیم.۳ الی ۴ روز  هم توانستیم وسایل ورزشی به همراه وسایل اسباب‌بازی جهت سرگرمی کودکان برای اردوگاه‌هایی که مردم در آن سکونت دارند بفرستیم و در حال حاضر مهمترین کاری که قرار است انجام دهیم و این موضوع جدی است، و به نقل از سردار غیب پرور رئیس بسیج کشور که گفتند هر مسجد یک خانه است ما به فعالیت‌مان در این مناطق ادامه می‌دهیم.

وی افزود: در سطح کشور ما ۴۶۰ کانون جهادی داریم و در جلساتی که با احمدی و داورزنی معاونت وزارت ورزش داشتیم قرار شده که هر کانون را به عنوان یک گروه جهادی به این مناطق  پلدختر، مازندران، خوزستان و…اعزام کنیم. کار این گروه جهادی در ابتدا کمک به ساخت و ساز منازل و دوم راه اندازی مکان‌های ورزشی است.

وی در پایان گفت: در  اوایل اردیبهشت ماه قرار است با حضور وزیر ورزش و و معاونین ورزشی و همچنین جمعی از قهرمانان کشور اردوهای جهادی بسیج ورزشکاری را این مناطق اعزام می‌کنیم، امیدوارم بتوانیم بخشی از مشکلات مردم عزیز را در مناطق سیل زده مرتفع کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا