اخبار ورزشیفوتبال ایران

آخرین وضعیت پرونده بیرانوند و زمان باز شدن پنجره پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس زمانی را برای صحبت با وکیل علیرضا بیرانوند و حل اختلافات مالی تعیین کرده است.

به گزارش پیشرو ورزش، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس شب گذشته اعلام کرد که مطالبات گابریل کالدرون سرمربی پیشین این تیم پرداخت شده و پنجره نقل و انتقالات باشگاه به زودی باز خواهد شد.

صدری در خصوص دیگر پرونده‌های داخلی پرسپولیس از جمله بدهی ۱۰ میلیارد تومانی به باشگاه شهرخودرو در پی جذب یحیی گل محمدی گفت: طبق قولی که داده بودم، روز دوشنبه با آقای حیدری و حمیداوی (مدیران باشگاه شهرخودرو) راجع به این پرونده صحبت کردم. داریم این پرونده را حل می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات علیرضا بیرانوند دروازه بان پیشین این تیم تاکید کرد: زمانی را با وکیل بیرانوند هماهنگ کرده‌ایم تا با هم صحبت کنیم. ما یک بیانیه دادیم که هرکس از پرسپولیس طلب دارد، اعلام کند. فدراسیون فوتبال لیستی را برای ما از افرادی فرستاده که شکایت کرده‌اند. قرار شد از این طلبکاران دعوت کنیم که یا قسمتی از طلبشان را ببخشند یا برای پرداخت آن زمان بندی کنیم.

صدری همچنین در پاسخ به این سئوال که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس چه زمانی باز خواهد شد؟ گفت: پنجره پرسپولیس تا جمعه باز می‌شود. برای استفاده از بازیکنان تاجیکستانی هم نیازی به منتظر ماندن تا نیم فصل نیست و وقتی پنجره باز شود، آنها می‌توانند از همان روز برای پرسپولیس بازی کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا