اخبار ورزشیفوتبال ایران

آخرین وضعیت حمید استیلی در گفتگوی مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش با دکتر حسین حاج تقی

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس ضمن بستری در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش پیشرو ورزش، حال عمومی حمید استیلی کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس که در بیمارستان جهت عمل جراحی بستری شده است را از دکتر حسین حاج تقی ، پزشک معالج ایشان جویا شدیم.

به همین بهانه مازیار خویشوند (سردبیر پیشرو ورزش) گفتگویی را با پزشک معالج پیشکسوت فوتبال ایران انجام داده است:

باعرض سلام وادب خدمت شما جناب آقای دکتر حاج تقی لطفا در مورد عمل جراحی زانو جناب آقای استیلی توضیحاتی برای دوستدارن ایشان بفرمایید؟

بنام خدا و عرض خسته نباشید خدمت شما جناب آقای مازیارخویشوند سردبیر توانمند پبشرو ورزش

عنایت داشته باشید که در معاینه ای که ما برای ایشان انجام دادیم متاسفانه حمید استیلی از درد زانوها و خالی کردن زانوها قفل کردن هر دو زانو  رنج می بردند و در معاینه مشخص شد که رباط دچارپارگی هست ومینسک و غضروف هم اسیب دیدگی دارند.

زانوی راست ایشان قبلا جراحی شده بود ولی گویا هردو زانو درد مشابه داشتند،ودچار ناپایداری زانو بودند.

ایشان تحت عمل ارتروسکوپی زانو قرارگرفتند،رباط قدامی و مینیسک زانوی چپشون ترمیم شد،غضروفها shave و تمیز شد.

با توجه به اینکه زانوی چپ شرایط و وضعیت بهتری داشت.براشون رباط گذاشتیم.،زانوی راست به علت اینکه قبلاً جراحی شده بود،وهم اینکه اسیب غضروف جدی تر بود،شستشوی داخل زانو و دبریدمان (house cleaning)براشون انجام شد،تا اینکه ببینیم در اینده چه کاری باید برای زانوی راستشون انجام بشه.بعد ازعمل خداروشکر خوب بودند.حرکات زانو رو شروع کردند flextion رو انجام دادن.درد زانوی ایشان تا حد زیادی کاهش پیدا کرده.حرکات زانو و فیزیوتراپی اولیه برای ایشون انجام شد.

جناب دکتر خسته نباشید عرض میکنم به شما و تیم محترم جراحیتون و کل کادر درمان کشور که اینروزها واقعا رشادتهای زیادی انجام دادید و در ذهن مردم ایران این ایثار شما باقی خواهد ماند.

خواهش میکنم تشکر ویژه ای هم از شما جناب خویشوندعزیز سردبیر محترم پیشرو ورزش دارم که وقت گذاشتیدبابت پیگیری حال آقای حمید استیلی و وظیفه شخص بنده و همکارانم بوده امیدوارم روزهای بهتری برای کل مردم کشورعزیرم رقم بخورد و آقای استیلی هم سلامت خودشون رو بدست بیارن و شاهد حضور مجدد ایشون در میادین فوتبال باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا