اخبار ورزشیفوتبال جهان

آخرین خبرها از انتقال رونالدو به سیتی

رونالدو در تلاش است تا از یوونتوس جدا شود و به باشگاه منچسترسیتی بپیوندد.

به گزارش پیشرو ورزش، جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی در مصاحبه با سایت اسکای اسپورت از آخرین اخبار انتقال احتمالی رونالدو به باشگاه منچسترسیتی خبر داد.

او به اسکای گفت: خورخه مندس، مدیر برنامه رونالدو به تورین رسید و به خانه کریستیانو رفت. او البته هنوز با مدیریت و مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس دیداری نداشته و هنوز پیشنهاد رسمی برای خرید رونالدو به دست این باشگاه نرسیده است. به نظرم فردا ممکن است پیشنهادی برای انتقال رونالدو به باشگاه یوونتوس داده شود.

وی ادامه داد: ما می‌دانیم که منچسترسیتی رونالدو را به صورت رایگان می‌خواهد و نمی خواهد پولی در ازای انتقال این بازیکن پرداخت کند. از طرف دیگر یوونتوس می‌خواهد برای کنترل وضعیت اقتصادی خود برای فروش رونالدو ۲۵ میلیون یورو پول طلب کرده است.

دی مارتزیو گفت: کریستیانو رونالدو می‌خواهد حتما از یوونتوس جدا شود. این را به طور قطع می‌گویم. رونالدو و مندس سعی دارند به باشگاه‌های یوونتوس و منچسترسیتی این فشار را اضافه کنند که مذاکرات پیش برود. یوونتوس می‌خواهد گابریل ژسوس وارد معامله شود ولی گواردیولا اصلا با این انتقال موافق نیست و نخواهد گذاشت تا ژسوس از سیتی جدا شود.

وی ادامه داد: به نظرم فردا مشخص خواهد شد که آیا با مهیا شدن شرایط اقتصادی رونالدو راهی سیتی شود یا خیر. تا بدین لحظه تنها باشگاهی که علاقه‌مند به خرید کریستیانو بوده، منچسترسیتی است. پاریس علاقه‌ای ندارد و سیتی نیز دوست دارد که رونالدو را رایگان به انگلیس آورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا