اخبار ورزشیسایر اخبار

آخرین بازنشسته‌های وزارت ورزش می‌روند

دو مدیر بازنشسته وزارت ورزش و جوانان سرانجام باید صندلی خود را ترک کرده و جای خود را به مدیران جدیدی بدهند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، آذر ماه  سال گذشته بود که قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و طبق این قانون تعدادی از روسای فدراسیون‌ها پست خود را ترک کردند.
در وزارت ورزش چندین مدیر و کارشناس و کارمند بازنشسته وجود داشتند که پست خود را تحویل دادند اما دو نفر از مدیران برجسته و کلیدی وزارت ورزش و جوانان علی‌رغم قرار گرفتن در شمول این قانون، از اجرای آن معاف شدند. از مهمترین مدیران بازنشسته می‌توان به فریبا محمدیان نایب‌رئیس امور بانوان و عباباف مدیرکل حراست وزارت ورزش اشاره کرد که حالا بعد از گذشت ۶ ماه پر فراز و نشیب باید بالاخره صندلی خود را ترک کنند.

*خداحافظی قطعی محمدیان با معاونت بانوان
با وجود اعلام بازنشستگی فریبا محمدیان و بعد از پایان مهلت قانونی، وی با مجوز وزیر ورزش و جوانان همچنان در محل کار خود حاضر شده و به فعالیت خود ادامه می‌داد.
این در حالی بود که با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها، فریبا محمدیان نیز ۱۶ آذرماه از پست خود کنار گذاشته شد و وزیر ورزش در حکمی زهرا موسوی مدیر کل امور زنان را به عنوان سرپرست معاونت اموربانوانوزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.
دقیقا ۲۴ ساعت بعد از ابلاغ این حکم بود که محمدیان دوباره در محل کارش حاضر شد و این حضور غیرقانونی همچنان بعد از گذشت ماه‌ها ادامه دارد. طی این مدت محمدیان تلاش فراوانی کرد تل بتواند با استفاده از تبصره‌های قانونی، مجوز بازگشت به کار خود را بگیرد و همچنان در سمت خود ابقا شود اما با گذشت قریب به ۶ ماه این مجوز صادر نشد و بدین ترتیب محمدیان باید بزودی وزارت و رزش و جوانان را ترک کند. بدین ترتیب با توجه به اینکه موسوی سرپرستی این معاونت را بر عهده دارد، باید بزودی شاهد معرفی معاونت جدید بانوان وزارت ورزش و جوانان باشیم. گفته می‌شود که مدیر فوق چهره جدیدی خواهد بود.

*سمیعی جانشین عباباف می‌شود
عباباف مدیرکل سابق حراست وزارت ورزش دیگر مدیری بود که بعد از ابلاغ قانون بازنشستگی و پایان مهلت قانونی همچنان در محل کار خود حاضر بود. عباباف نیز به رغم همه رایزنی‌ها مجوز ادامه کار را نگرفت و باید صندلی خود را ترک کند. نکته جالب اینکه جانشین وی نیز مشخص شده و ظاهرا جعفر سمیعی به عنوان مدیر جدید حراست وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهد شد.
سمیعی از مدیران شهرداری محسوب می‌شود که در دوره شهرداری افشانی به عنوان مدیر حراست شهرداری معرفی شد و افشانی پس از شهردار شدن، در نخستین انتصاب وی را منصوب نمود اما با توجه به اجرای قانون بازنشستگی و خداحافظی اجباری افشانی با شهرداری و انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار جدید تهران، وی نیز از سمت خود کنار رفت و ظاهرا حالا قرار است در سمت مدیر حراست وزارت ورزش و جوانان فعالیت کند.
انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

دکمه بازگشت به بالا