اخبار ورزشیفوتبال جهان

آتش درگیری ایبرا-لوکاکو خاموش نشد/تقابل ماروتا با مالدینی در خارج زمین

مدیران باشگاه اینتر و میلان به موضوع درگیری دو بازیکن این دو باشگاه پرداختند.

به گزارش پیشرو ورزش، درگیری زلاتان ایبراهیموویچ ستاره میلان با روملو لوکاکو مهاجم اینتر در دربی جنجالی دلامادونینا با گذشت یک هفته هنوز در راس اخبار ورزشی قرار دارد.

هر دو بازیکن بعد از درگیری لفظی و بدنی در دربی میلان در یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا یک جلسه محروم شدند. اینتر در این بازی با نتیجه ۲ بر یک پیروزی شد و در نیمه نهایی باید به مصاف یوونتوس برود.

در همین رابطه مدیران باشگاه میلان و اینتر دوباره با مصاحبه خود به آتش این درگیری دمیدند. مالدینی اسطوره روسونری و مدیر فعلی باشگاه در این زمینه گفت: باید ببنیم کار چطور پیش می‌رود. اگر کسی بخواهد بازیکن ما را به توهین نژادپرستی متهم کند ما آماده دفاع از بازیکن خود هستیم چون ایبرا هیچ ارتباطی با نژادپرستی ندارد.

در مقابل ماروتا مدیر باشگاه اینتر در مصاحبه خود عنوان کرد: تصاویر این درگیری واضح است. می توانم بگویم از لوکاکو شناخت خوبی دارم. او اصلا فردی حاشیه ساز نیست. این درگیری برای چهره فوتبال خوب نیست. در این درگیری خشونت لفظی از سوی مهاجم رقیب را شاهد هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا