اخبار ورزشیفوتبال جهان

آتالانتا ۰ – ۲ اینتر؛ کونته فقط یک امتیاز کم آورد!

اینتر موفق شد با برتری ۰-۲ مقابل آتالانتا نایب قهرمانی خود را قطعی سازد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از “ورزش سه”، اینتر و آتالانتا دو مدعی مهم کسب عنوان نایب قهرمانی در طول فصل بودند، اما در نهایت شاگردان آنتونیو کونته امشب برابر رقیب مستقیم به برتری دست یافته و با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس دوم شدند.

نراتزوری بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه یک به گل رسید. روی ارسال خوب اشلی یانگ، دی آمبریزیو در مقابل دروازه و با یک ضربه سر دقیق دروازه آتالانتا را باز کرد.

حملات اینتر ادامه یافت و این تیم در دقیقه ۱۹ به گل دوم هم دست یافت. اشلی یانگ صاحب موقعیت گلزنی شده و با یک ضربه فنی موفق شد دروازه حریف را باز کند.

دقایقی بعد لائوتارو از فاصله ای دور قصد داشت شانس خود را برای گلزنی امتحان کند، اما ضربه او در اختیار اسپورتیلو قرار گرفت. در اواخر نیمه اول بود که پالیسیچ تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما حضور به موقع اشلی یانگ دروازه اینتر را نجات داد و در نهایت نیمه نخست با برتری ۰-۲ نراتزوری به اتمام رسید.

آتالانتا نیمه دوم در صدد جبران برآمد و در دقیقه ۵۳ و روی حرکت انفرادی گومز می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او در اختیار سمیر هندانوویچ قرار گرفت.

در دقیقه ۶۵ لوکاکو با حرکتی خوب روبرتو گالیاردینی را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه این هافبک ایتالیایی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۸ حرکت خوب دیگو گودین می توانست زمینه ساز گل سوم اینتر شود، اما پاس نهایی او خوب نبود و به روملو لوکاکو نرسید. در دقیقه ۸۳ و روی پاس موریل، گوزنس صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او بعد از برخورد به دیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۷ زاپاتا صاحب فرصت خوبی در محوطه جریمه برای باز کردن دروازه اینتر شد، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت تا در نهایت اینتر با همان دو گل آتالانتا را مغلوب کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا