اخبار ورزشیفوتبال جهان

آاس:سفر مالدینی به مادرید برای جذب سه بازیکن رئال مادرید

مدیر ورزشی میلان قصد دارد برای تقویت تیمش هم انتقال براهیم را قطعی کند و هم دو بازیکن دیگر را به خدمت بگیرد.
به گزارش پیشرو ورزش، میلان با پائولو مالدینی به عنوان مدیر ورزشی در دو سال اخیر اوج گرفته و حالا شانس اول فتح اسکودتو نیز محسوب می شود. میلانی ها فصل گذشته نیز تا مقطعی صدرنشین سری آ بودند ولی در نهایت قافیه را به اینتر باختند ولی امسال به نظر می رسد از تجربه لازم برای ماندن در کورس قهرمانی تا هفته های پایانی برخوردارند.

بدون شک پائولو مالدینی در تحول میلان نقش اساسی را ایفا کرده است. او به خوبی توانسته ضعف های تیم را با خریدهای مناسب برطرف کرده و هدایت تیم را نیز در بدترین شرایط به استفانو پیولی سپرد و حالا مشخص شده انتخاب کاملا درستی بوده است.

مالدینی این روزها به فکر مذاکره با رئال مادرید برای سه بازیکن است تا میلانی قدرتمندتر برای فصل بعد ببندد.

طبق ادعای آاس، مالدینی به زودی برای خرید قطعی براهیم دیاز با سران رئال وارد گفت و گو خواهد شد. براهیم با قراردادی قرضی و دو ساله برای میلان بازی می کند و سپس باید به رئال برگردد ولی او به قدری خوب بازی کرده که میلانی ها حالا قصد جذب دائمی او را دارند. بند فسخ ۲۲ میلیون یورویی هم در قرارداد دیاز وجود دارد اما مالدینی قصد دارد در مذاکره مستقیم، مبلغی را تخفیف بگیرد.

مالدینی همچنین قصد دارد از سفر به مادرید برای مذاکره به منظور جذب ادن هازارد و لوکا یوویچ، دو بازیکن دیگر رئال هم استفاده کند. بازیکنانی که در ایده های کارلو آنچلوتی جایی ندارند و شاید میلان بتواند فرصتی جدید برای شان فراهم کند تا به روزهای خوب خود برگردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا