اخبار ورزشیفوتبال ایرانویژه‌های خبری

گفتگوی پیشرو ورزش با مدیرعامل موفق تیم پیشکسوتان شهدای منطقه ۱۴ تهران

با عنایت به گفتگوی پیشرو ورزش با اهالی موفق ورزش به سراغ مدیرعامل تیم فوتبال پشکسوتان شهدای منطقه ۱۴ تهران رفتیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مشروح گفتگوی پیشرو ورزش با مهندس سید مجید میرهاشمی تقدیم شما مخاطبین گرامی می شود.

با سلام

ضمن عرض تبریک فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) عرض کنم با توجه به وضعیت کرونایی کم و بیش در خدمت بازیکنان پیشکسوت منطقه بودیم در تورنمنت های مختلف شرکت کردیم و در اکثر این تورنمنت ها به مقام قهرمانی رسیدیم و در مسابقات جام حذفی استان تهران بعد از بردهای پیاپی به فینال مسابقات راه پیدا کردیم که منتظر برگزاری فینال هستیم و به دوستداران تیم منطقه ۱۴ این قول را می دهیم که در آنجا هم قهرمان خواهیم شد و این افتخار را برای دارالمومنین تهران کسب می کنیم و روز به روز به ارزش های این منطقه می افزاییم.

مهندس میرهاشمی در خصوص برنامه های سال آینده تیم فوتبال پیشکسوتان منطقه ۱۴ گفت: برای سال ۱۴۰۱ برنامه های خوبی را برنامه ریزی کردیم و از بسیاری از بزرگان فوتبال دعوت کردیم و کمیته پیشکسوتان را با کادری مجرب تشکیل دادیم و می خواهیم پشکسوتان را از دوری ورزش و عدم احترام  گذاشتن به این قشر پرتلاش به سمت ورزش و احترام سوق بدهیم و این عزیزان را دور هم دوباره جمع کنیم.

وی افزود: ما یک برنامه هدفمند دیگر در حوزه ایجاد کانون بازنشستگی برای پیشکسوتان فوتبال می خواهیم فعالیتی را ایجاد کنیم و در حال برنامه ریزی هستیم و انشاالله به زودی این برنامه را رسما اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل تیم شهدای منطقه ۱۴ در پایان گفت: از پایگاه خبری پیشرو ورزش تشکر و قدردانی داریم و تنها خواهش ما این است مسئولین به پیشکسوتان توجه ویژه ای داشته باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یک =

دکمه بازگشت به بالا