اخبار ورزشیفوتبال جهان

گزارش نشریه «موندو» درخصوص مسی

نشریه اسپانیایی درباره آینده ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن گزارشی ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، آینده لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی با پاری سن ژرمن به دلایل مختلف تحت شعاع قرار گرفته و بسیاری معتقدند این اعجوبه فوتبال در تابستان آینده آماده جدایی از این تیم است.

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در گزارشی به آینده مسی به صورت مفصل پرداخت و نوشت: این بازیکن آرژانتینی از گمانه زنی هایی که در مورد آینده او وجود دارد متعجب است زیرا او یک سال دیگر قرارداد دارد و هیچ زمانی به خروج از پاریس فکر نکرده است.

زمانی که در آگوست ۲۰۲۱، لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به مسی گفت که قرار نیست قراردادش تمدید شود، دنیا روی سر ستاره آرژانتینی خراب شد. ترک بارسلونا در برنامه های او نبود. تغییر ناگهانی باعث شد تا او برای انطباق در فرانسه زمان زیادی را صرف کند. اولین سال او در PSG آسان نبود، اما لئو امید خود را برای موفقیت و تلاش برای بردن لیگ قهرمانان با تیم پاریسی از دست نداده است.

مسی فصل آینده در PSG ادامه خواهد داد. او از قبل تصمیمش را برای ماندن گرفته است. علیرغم اینکه گمانه زنی های زیادی در مورد آن به خصوص پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا مطرح شد. اما او یک سال دیگر قرارداد دارد و می خواهد به آن عمل کند. این فوتبالیست در واقع از شایعات زیادی در مورد آینده خود غافلگیر شده است زیرا او حتی به ترک زودهنگام پاریس فکر نکرده است. او تا ژوئن ۲۰۲۳ قرارداد امضا کرده و پایبند به این قرارداد است.

حتی هوشدن از سوی سکوها پس از حذف مقابل رئال مادرید او را به تردید نینداخت. مسی اگرچه عادت ندارد که هواداران او را به خاطر چیزی سرزنش کنند اما مسی کاملاً ناامیدی ناشی از حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان را درک می کند چون همه پیش بینی ها می کردند پاری سن ژرمن در میان نامزدهای اصلی قهرمانی است.

مسی می‌داند که بازی کردن در لیگ قهرمانان پرمخاطره و مهم‌تر از همه چیز است. او در اولین سال حضورش در این باشگاه زمان سختی را پشت سرگذاشت. آمار گلزنی او مثل قبل نبوده و شاید نباشد، اما او متقاعد شده است که می تواند به پی اس جی برای فتح اروپا کمک کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =

دکمه بازگشت به بالا