اخبار ورزشیفوتبال ایران

پای طارمی و نیازمند به پرونده تبانی لیگ پرتغال باز شد

رسانه پرتغالی از اتهامات تبانی در بازی دیدار پورتو با پورتیمننزه خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، بازی پرگل و جنجالی پورتو مقابل پورتیمننزه در هفته سی ام لیگ برتر پرتغال با نتیجه پرگل ۷ بر صفر به نفع پورتو به پایان رسید.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان بهترین بازیکن پورتو شد و موفق شد هت تریک کند و یک پاس گل بدهد. در مقابل پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش ایرانی در درون دروازه پورتمیننزه قربانی این باخت بزرگ شد.

بعد از گذشت ۲ هفته از این بازی طبق گزارش نشریه «noticiasaominuto» پرتغال پای کمیته انضباطی به این بازی باز شده و تحقیقات درباره شائبه تبانی آغاز شده است.

تمام این شایعات از زمانیکه آغاز شده که پائولو سرجیو سرمربی پورتیمننزه در این بازی بسیاری از بازیکنان بازی نداد و با بازیکنان ذخیره وارد میدان شد.

سرمربی پورتمیننزه در واکنش به این اتهامات، گفت: واقعا کاری که دارند انجام می دهند، توهین به من است. من قبلا توضیحات لازم در این زمینه را دادم. شما نیمکت تیم در این بازی را ببنید. حتی با حضور دو دروازه بان ذخیره ولی نیمکت پر نبود چون غایبان زیادی داشتم.

سرمربی نیازمند به شدت از این اتهامات ناراحت شد و گفت: من خانواده دارم و خیلی بد و شرم آور است که چنین اتهاماتی را به من می زنید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا