اخبار ورزشیفوتبال جهان

هشدار سرمربی چلسی به لوکاکو

توماس توخل در خصوص شرایط عجیب لوکاکو در چلسی سخن گفت و برخی رسانه‌ها از فروش او در تابستان حرف زدند.

به گزارش پیشرو ورزش، امروز سایت ۹۰Min خبری در خصوص روملو لوکاکو منتشر کرد که به یکی از سوژه‌های رسانه‌های انگلیسی بدل شد.

این سایت نوشت که چلسی آماده است تا مهاجم ۲۸ ساله خود را در تابستان به تیمی دیگر بفروشد. این بازیکن که خریدش برای آبی‌ها بیش از ۱۱۳ میلیون یورو خرج داشته ، به یک نیمکت نشین مطلق در لندن لقب گرفته است.

۹۰Min نوشت که تیم‌های اینترمیلان و پاری سن ژرمن علاقه‌مندند تا او را به در تابستان به خدمت گیرند.

در همین رابطه توخل نیز با بازیکن بلژیکی خودش نیز صحبت کرد و به او هشدار داد و مدعی شد که لوکاکو باید از ستاره آلمانی یاد بگیرد.

 

توخل گفت: کاری که تیمو ورنر کرد را باید روملو لوکاکو دقیقا انجام دهد. صبر کند، صبور باشد، سخت تلاش کند تا به تیم اصلی راه یابد و به تیم کمک کند. شما به عنوان یک مهاجم در کسری از ثانیه می‌توانید بهترین خدمت را به تیم بکنید.

وی ادامه داد: اکنون ورنر کاری کرده که نمی‌توان او را رها کرد و از ترکیب خط زد. من واقعا از تلاش او شگفت‌زده شدم. او در ۲ بازی اخیر ما عالی کار کرد و نشان داد چه توانایی‌ها در خود دارد.

سرمربی چلسی اظهار داشت: همه فکر می‌کنند ما ترکیب را می‌چینیم که درست است، ما می‌چینیم ولی در آخر این بازیکنان هستند که به شما اجازه می‌دهند در ترکیب بماند یا بروند. آنها هستند که در تمرینات یا بازی‌ها توانایی خود را نشان می‌دهند. من مشخصا به هر کسی در تیم فرصت خواهم داد.

 

امشب چلسی در ومبلی به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت تا نیمه نهایی جام حذفی برگزار شود. چلسی در صورت پیروزی در فینال با لیورپول بازی خواهد کرد. آنها چند ماه قبل در جام اتحادیه به مصاف هم رفتند که در ضیافت پنالتی‌ها ، این لیورپول بود که کپا آریزابالاگا را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

هنوز مشخص نیست که چه کسی در ترکیب امروز چلسی قرار خواهد گرفت ولی به نظر می‌رسد لوکاکو در خط جلو جایی نخواهد داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا