اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هاشمی: فوتبال کشور ما روند بسیار خوبی در بحث استاندارسازی داشته است

وزیر ورزش و جوانان گفت: بازسازی ورزشگاه ها باید صورت گیرد تا تیم ها با مشکل رو به رو نباشند.

به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی در پایان نشست سالانه مدیران عامل باشگاه های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز باشگاهی گفت: روند روبه رشدی در زمینه مجوز حرفه‌ای داشتیم و از باشگاه‌هایی که توانستند مجوز حرفه‌ای را از AFC بگیرند، تقدیر شد.

او ادامه داد: فوتبال کشور ما روند بسیار خوبی در بحث استاندارسازی داشته است. دولت باید تلاش خود را در بحث زیرساخت‌ها بیشتر کند. یکی از عمده‌ مشکلات باشگاه‌ها در این خصوص است و داشتن ورزشگاه و منابع اختصاصی برای باشگاه‌ها، مساله‌ای است که ما با آن فاصله داریم.

وی گفت: ورزشگاه آزادی هم یکی از ورزشگاه‌های مادر ما است و تیم‌های باشگاهی و ملی ما را مسابقات آسیایی نمایندگی می‌کند و امسال دولت ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی آن در نظر گرفته است تا بدون هیچ دغدغه‌ای میزبانی خوبی صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳ معیار برای مجوز حرفه‌ای در نظر گرفته است. معیارهای A، الزامی است و امروز مشخص شد که چه باشگاه‌هایی موفق شدند به این معیار برسند، معیارهای B و C الزامی نیست و در آینده نه چندان دور الزامی خواهد شد و من خواهش کردم که این معیار فرض بر الزامی شود تا پیگیری‌های آن صورت بگیرد.

او خاطرنشان کرد: من چشم‌انداز خوبی می‌بینم و حرکات خوبی در مجموعه فوتبال رخ داده است. وزارت ورزش و جوانان نیز با کمک و مساعدت دولت توانست دو باشگاه مردمی استقلال و پرسپولیس را واگذار کند و خودش را از تیم‌داری دور کند. این دغدغه همیشه هواداران بود و خدا را شکر این دغدغه برطرف شده است.

هاشمی درخصوص آخرین شرایط VAR و پرداخت هزینه‌های آن توسط شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی گفت: VAR یک سری الزامات دارد و یکی از آن، اظهار نظر صداوسیما و نظر تخصصی این سازمان برای دوربین‌ها است. صداوسیما نظر قطعی خود را هنوز نداده است و به محض اینکه صداوسیما نظر خود را بدهد، با نظر مثبت دستگاه‌های نظارتی کارها را پیش خواهیم برد.

وی بیان کرد: فدراسیون فوتبال اقدامات خود را انجام داده است و شرکت توسعه و تجهیز منتظر صداوسیما است تا بر مبنای آن نظر، پول پرداخت شود و دستگاه وارد کشور شود. هر چند ۲ دستگاه وارد کشور شده است و دارد کار می‌کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا