اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا: پاختاکور بهترین تیم گروه ما بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پاختاکور بهترین تیم گروه ما بود و خوشحالم ریسک مان برای کسب پیروزی جواب داد.

به گزارش پیشرو ورزش ، محرم نویدکیا پس از پیروزی سپاهان مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: اگر منصفانه بخواهم صحبت کنم پاختاکور از نظر نوع بازی بهترین تیم گروه ما بود. این تیم همیشه برخلاف بازی نتایج را از دست داد. آن ها را درک میکنم چون این اتفاق برای من هم افتاده است. درنیمه اول خوب بازی کردند. به مربی آن ها بابت این بازی مدرن تبریک می‌گویم.

وی افزود: بازی در نیمه اول متعادل بود. چون آخرین شانس بود هر دو تیم تمام تلاش شان را کردند که بازی را کنترل کنند. منصفانه؛ حریف مقداری بهتر از ما بازی کرد. در نیمه دوم ۲۰ دقیقه اول آن ها موقعیت های خوبی داشتند. ما عجولانه بازی کردیم و خیلی از فضاهای مرکز زمین را از دست دادیم. موقعیت‌های خوبی به پاختاکور دادیم ولی بعد تصمیم گرفتیم با تغییرات، ریسک های بزرگ کنیم و تا جایی که می‌شود شانسمان را امتحان کنیم.

نویدکیا گفت: به خاطر این ریسک ها ۴-۳ موقعیت خیلی خوب به حریف دادیم ولی خیلی خوشحالم که توانستیم از شانس های متعددی که به وجود آوردیم استفاده کنیم. خوشحالم توانستیم در لحظه آخر به مسابقات برگردیم و هنوز شانس داریم. این برای بازی بعدی ما می تواند خیلی امیدوار کننده باشد.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه با انجام تعویض توانست بازی را در اختیار بگیرد، عنوان کرد: می دانستیم مدافعین و حتی وینگرهای چپ و راست آن ها سعی می کنند خیلی در حمله شرکت کنند به همین خاطر ریسک بزرگ کردیم. سعی کردیم تا جایی که می شود بتوانیم در این مناطق بازی را کنترل کنیم. با تعویض ها سعی کردیم از آن راه ها به خاطر نفوذهای زیادی که داشتند استفاده کنیم. ولی واقعیت فوتبال این است که حتی ممکن بود این بازی را ببازیم. فقط به خاطر ریسکی که کردیم و تا لحظه آخر به دنبال این بودیم که ریسکمان جواب بدهد، نتیجه گرفتیم. واقعا هم جواب داد.

وی افزود: یک توپ به تیر ما خورد. یکی دو شانس بزرگ هم داشتند و حتی ممکن بود بازنده شویم. این طبیعت فوتبال است. وقتی توپ وارد دروازه می شود من بهترین مربی می شوم. ولی واقعا بازهم با تمام وجود می خواهم به پاختاکور تبریک بگویم چون بازی خیلی خوبی انجام دادند.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آرزو دارد چه نتیجه‌ای در بازی دو تیم التعاون و الدحیل به دست بیاید، گفت: همیشه در فوتبال یاد گرفتم آرزو نکنم تیمی ببازد یا ببرد. فقط می توانم اجازه بدهم آن بازی تمام شود و بعد برای سازماندهی تیمم در بازی بعدی تصمیم بگیرم. هر اتفاقی در آن بازی بیفتد برای ما بهترین اتفاق است. همه ما وظیفه داریم با تمام وجود خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا