اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا: مقابل الدحیل باید خیلی باهوش باشیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که الدحیل بازی قبلی را از دست داده‌ اما بازی کردن با آن ها برای هر تیمی می‌تواند خیلی سخت باشد.

به گزارش پیشرو ورزش، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: لازم است یکبار دیگر از فدراسیون فوتبال عربستان و باشگاه التعاون تشکر کنم که شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند. واقعا از آن‌ها ممنون هستم. الدحیل یکی از بهترین تیم های قطر است. می‌دانیم فردی که زمانی یکی ازبهترین بازیکنان فوتبال دنیا بوده (هرنان کرسپو) سرمربی‌ آن‌ها است. او نشان داده سرمربی خیلی خوبی است. در آمریکای جنوبی کار کرده و نتایج خوبی گرفته است.

وی افزود: درست است که بازی قبلی را از دست داده‌اند اما یکی از بهترین تیم‌های این دوره و گروه ما هستند. بازی کردن با آن ها برای هر تیمی می‌تواند خیلی سخت باشد. بازیکنان خیلی با کیفیتی به خصوص در خط حمله دارند که می توانند خیلی خطرناک باشند. باید خیلی باهوش باشیم و ‌برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا مثل همیشه بازی زیبایی انجام بدهیم و نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه سپاهان مقابل تیم‌های قطری در ۱۲ بازی، ۶ برد و ۶ مساوی داشته، گفت: آمار شاید برای خبرنگاران جذاب باشد ولی برای من اینطور نیست. سال های گذشته تیم های قطری با هزینه و تزریق بازیکنان طراز اول سعی کردند کلاس فوتبالشان را بالا ببرند. این طبیعی است. در جام ملت ها هم قهرمان شدند. جام جهانی برگزار می کنند. این سرمایه گذاری برای کشوری که سال های پیش صاحب سبک نبوده فوق العاده است. الان واقعا خودش را فوق العاده به فوتبال آسیا نشان می دهد و مقام می آورد.

وی تصریح کرد: این واقعا قابل احترام است. خیلی از کشورها مانند ما و حتی باشگاه هایمان می توانیم این دیدگاه را سرلوحه کارمان قرار بدهیم. باید تا آنجا که می توانیم سرمایه گذاری بهتری داشته باشیم تا فوتبالمان را رو به جلو پیش ببریم.

نویدکیا گفت: بازی با الدحیل قطعا سخت است. بازیکنان با کیفیت و سرمربی فوق العاده خوبی دارد. این را ثابت کرده اند. باید خیلی خوب برای این بازی برنامه ریزی کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا