اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا: دو شکست پیاپی سپاهان را اذیت کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم بازیکنان احساساتی نشوند و با منطق و نظمی که دلمان می‌خواهد بازی کرده تا به نتیجه دلخواه برسیم.

به گزارش پیشرو ورزش، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار برگشت مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: متاسفانه در بازی قبلی مقابل التعاون شکست خیلی بدی داشتیم. می‌دانیم فردا بازی سرنوشت ساز و مهمی داریم. هم می‌تواند به ما کمک کند که در ادامه شرایطمان را بهتر کنیم و هم می‌تواند مشکلات خیلی زیادی برای ادامه کارمان به وجود بیاورد.

وی افزود: به خاطر همین فردا باید خیلی با نظم و باهوش بازی کنیم. التعاون نتایج خوبی گرفته و تیم قابل احترامی است ولی بازی فردا برایمان خیلی مهم است. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. دو شکست پشت سر هم بچه ها را اذیت کرد اما همه مصمم و سرحال هستند. تمام تلاششان را قطعا انجام می دهند که بتوانند بازی خوبی انجام بدهند. فقط امیدوارم احساساتی نشوند و با منطق و نظمی که دلمان می خواست بازی کنند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: ما همیشه سعی کردیم این بازی را انجام بدهیم. طبیعی است که در چنین بازی هایی موقعیت‌هایی هم گیر ما می‌آید. نیاز است بچه ها با تمرکز بیشتر ضربات آخر را بزنند و از آن ها استفاده کنند. در بازی اول این کار را خیلی خوب انجام دادند. بازی آخر اصلا نمی شود در موردشان قضاوت کرد. چون بازی را واقعا از دست دادیم. فقط بازی دوم بود که در ضربات آخر باهوش نبودیم. اما به بازیکنانم اعتماد دارم. هیچ شکی به آن ها ندارم. می دانم تمام تلاششان را برای تیم به کار می گیرند. اگر مقداری باهوش باشیم می توانیم موفق شویم و امتیازات خوبی هم بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا اخراج پورقاز در بازی قبلی روی عملکرد دفاعی سپاهان در این بازی تاثیر می‌گذارد، عنوان کرد: همه بچه‌ها هستند و غایب دیگری نداریم. در بازی‌های قبل مدافعان ما کارشان را به نحو احسن انجام دادند. این هم جزو اتفاقات فوتبال است. نمی توان از آن فرار کرد. کارمان را با همان روش ادامه می دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا