اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا: دقت بیش از حد کارمان را خراب کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:‌ در دیدار با الدحیل دقت بیش از حد کارمان را خراب کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از شکست ۵ بر ۲ مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: خودم هم باورم نمی‌شود و نمی‌دانم چه بگویم. نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم. به خاطر تغییراتی که داشتند، الدحیل فضاهای زیادی به ما داد. ۷-۶ موقعیت تک به تک داشتیم، اما متاسفانه استفاده نکردیم.

وی افزود: وقتی بازی‌ها همزمان نباشد و از ۵ گروه ۳ تیم دوم صعود می‌کنند، مجبور به برد و بالا بردن تفاضل گل بودیم. به خاطر همزمان نبودن ریسک‌های زیادی کردیم و موقعیت‌های زیادی به حریف دادیم. تک موقعیت‌های آنها گل می‌شد و موقعیت‌های زیاد ما گل نمی‌شد. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند. متاسفانه بازی را واگذار کردیم. از همه هوادران معذرت خواهی و مسئولیت شکست را قبول می‌کنم. بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند و تلاش کردند. برنامه‌ریزی خوبی کرده بودیم و باورمان نمی‌شود که اینطور حذف شدیم.

سرمربی سپاهان در خصوص موقعیت‌های زیادی که بازیکنان این تیم خراب می‌کنند، گفت: چون نیاز به برد داشتیم بازیکنان بیش از حد تلاش کردند که با دقت صددرصد ضربه آخر را بزنند. آنها واقعاً آرامش نداشتند. می‌خواستند با تمام وجود به تیم کمک کنند. گاهی اوقات دقت بیش از حد باعث می‌شود نتوانید کار اصولی را انجام بدهید اگر یک مورد بود اشکالی نداشت اما وقتی ۴-۵ بازیکن موقعیت تک به تک را از دست می‌دهند نشان می‌دهد تمرکز لازم را نداشتند.

وی در انتقاد از شرایط برگزاری مسابقات توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: با این شرایط ما بازیکنان را از بین می‌بریم. امیدوارم سال آخری باشد که مسابقات اینطور برگزار می‌شود و AFC باید تجدیدنظر کند در کل دنیا بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود اما اینجا بازیکن حدود ۲۵ روز از خانواده خودش دور است، یک مدل غذا می‌خورد و در یک هتل اقامت دارد. امیدوارم سال آخر باشد و از سال‌های بعد مثل گذشته مسابقات برگزار شوند و تیم‌ها بتوانند از امتیاز میزبانی و هواداران‌شان استفاده کنند. امیدوارم سال‌های بعد قوی‌تر و با قدرت بیشتر به مسابقات برگردیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا