اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا:گروهمان راحت نیست چون همه شانس صعود دارند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مقابل الدحیل اصراری نداشتیم جلو بازی کنیم و می خواستیم مقداری حریف را تحت کنترل داشته باشیم.

به گزارش پیشرو ورزش، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از شکست مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: بازی ناامید کننده نبود چون عملکرد بدی نداشتیم. باید بازی را به دو قسمت تبدیل کنیم. در ۲۰ دقیقه اول نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. سعی کردیم موقعیت ایجاد کنیم ولی بعد از آن الدحیل مالکیت بهتری داشت و سعی کرد موقعیت سازی کند.

وی افزود: سعی کردیم تا جایی که می شود فضاها را خوب کنترل کنیم ولی خیلی خوب نبودیم. در نیمه دوم همین شرایط بود. دو سه موقعیت خیلی خوبی داشتیم که باید از ان ها استفاده می کردیم. واقعیت این است که حریف در دقایق آخر خیلی خوب بازی کرد. دو موقعیت خیلی خوب داشت که روی یکی از آن‌ها گل زد. به آن‌ها تبریک می گویم. امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به فرصت سوزی بازیکنان تیمش گفت: در چنین بازی‌هایی، چنین موقعیت‌هایی سرنوشت ساز است. شانس های فوق العاده‌ای داشتیم که باید از آن‌ها استفاده می کردیم. برایم خیلی مهم است که بازیکنانم بتوانند موقعیت سازی کنند. این نشان می دهد تیم کارش را خوب انجام می دهد. در ضربات آخر اشتباه کردند. یا خسته بودند یا فشار بازی است. ممکن است از این اشتباهات پیش بیاید. مشکلی نیست. باید بدانیم چنین موقعیت هایی را مقابل تیمی مثل الدحیل نباید از دست بدهیم ولی در هر صورت بازی خوبی بود.

نویدکیا در خصوص اینکه سپاهان در این بازی نسبت به بازی قبلی موقعیت های کمتری ایجاد کرد، اظهار داشت: واقعیت این است که برای توپ گرفتن در یک سوم میانی زمین خودمان برنامه ریزی داشتیم تا بتوانیم از انتقال دفاع به هافبک توپ بگیریم و در ضد حملات شرکت کنیم. به خاطر همین اصراری نداشتیم جلو بازی کنیم. می خواستیم مقداری حریف را تحت کنترل داشته باشیم.

وی افزود:‌ می دانستیم دحیل تیمی است که سعی می کند به خاطر باخت بازی اول هجومی تر بازی کند. احساس کردیم می توانیم از فضاهای پشت مدافعینشان استفاده کنیم. این فکر درست بود. دو سه موقعیت فوق العاده داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. این ساختار تاکتیکی ما در این بازی بود.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه تیم حریف عملکرد خوبی از سمت چپ داشت و چرا نتوانستند آن‌ها را در این منطقه متوقف کنند، گفت: کاملا موافقم. دحیل سعی کرد مخصوصا اواخر بازی از سمت چپ نفوذ کند. تغییراتی هم انجام دادیم که بتوانیم جلوگیری کنیم. حتی بازیکن سرعتی آوردیم که روی ضدحملات از فضاهای پشت استفاده کنیم اما متاسفانه از همان نقطه آسیب دیدیم و گل خوردیم.

نویدکیا در مورد بازی های بعدی سپاهان گفت: هرکدام از بازی ها شرایط خودش را دارد. باید از الان برای بازی بعدی آماده شویم. در این گروه هر ۴ تیم شانس صعود دارند و به همین خاطر این گروه راحتی نیست. باید ببینیم بازی به بازی چه اتفاقی می افتد. اینطور نیست تیمی که بازی اول را برده بازی بعدی را هم میبرد. باید بازی به بازی جلو برویم. بعد از بازی سوم فکر کنم شرایط کمی بهتر شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا