اخبار ورزشیورزش بانوان

نعمتی: تمرکزم روی بازی‌های آسیایی است نه پاراآسیایی

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: تصمیمی برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو ندارم و سعی دارم تمرکزم را برای بازی‌های آسیایی معطوف کنم.
به گزارش پیشرو ورزش، زهرا نعمتی در حاشیه مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک در ارزیابی‌اش از عملکرد این کمیته در یک سال گذشته اظهار داشت: این کمیته در یک سال گذشته عملکرد بسیار موفقی داشت و ما در سال گذشته شاهد افتخارات خوبی از ورزشکاران در پارالمپیک توکیو بودیم و این نشان می‌دهد که این اتفاقات به خاطر برنامه ریزی دقیق و تیم خیلی خوبی که حضور داشتند که تلاش آن ها منجر به کسب جایگاه سوم در توکیو شد که البته به نظر من این زحمات کمتر دیده می شود.

وی درباره وضعیت خود و این که تمریناتش را از چه زمانی آغاز خواهد کرد گفت: تمرینات بدنسازی خودم را شروع کردم و سعی دارم با برنامه ریزی دقیق خود را برای مسابقات آینده آماده کنم. اوضاع تمرینات خوب است و مطمئنا در ادامه بهتر نیز خواهد شد.

عضو تیم ملی تیراندازی و کمان با بیان اینکه اتفاقات خوبی در تیر و کمان رقم خواهد خورد تصریح کرد: یک سری تغییرات در تیراندازی با کمان رقم خواهد خورد که به نفع رشته تیر و کمان خواهد بود.

نعمتی همچنین در پاسخ به این پرسش که اعلام کردید در پارالمپیک پاریس حضور نخواهید داشت، افزود: هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام و همچنان تلاش می‌کنم که حضور موفقی در بازی های آسیایی داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین شرکت خواهید کرد یا خیر، عنوان کرد: تمرکز اصلی من روی بازی های آسیایی است و هنوز تصمیمی برای حضور در بازی های پاراآسیایی ندارم.

نعمتی همچنین درباره حضور خسروی وفا در کمیته ملی المپیک و اینکه آیا این تغییرات تأثیر در آینده ورزشکاران پارالمپیکی تأثیری خواهد داشت یا خیر، گفت: جا دارد به محمود خسروی وفا تبریک بگویم این حضور با توجه به تجربیات زیادی که او دارد در کمیته ملی المپیک سبب خیر خواهد بود، اما این نگرانی برای ما وجود دارد که در پارالمپیک رخ خواهد داد و چه کسی سکان پارالمپیک را برعهده می‌گیرد. پارالمپیک دوران اوج خود را طی می کند و حضور خسروی وفا با مدیریت خوبی که داشت به شدت تأثیر گذار بود. هر فردی که این مسئولیت را بر عهده می گیرد همچنان اوج پارالمپیک را ببینیم و شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران در آینده باشیم.

این ملی پوش پاراتیراندازی با کمان درباره علت غیبت خود در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: به آمادگی کافی نرسیده بودم و بعد از رقابت های پارالمپیک به دلیل حضور در اردوهای شبانه روزی نیاز به استراحت داشتم. در حال حاضر هم نیز هدفم تمرین و تلاش است تا بتوانم در رویدادهای آینده عملکرد موفق داشته باشم.

نعمتی در پایان ضمن تشکر از خدمات و زحمات صالحی امیری افزود: در طی این سال ها وی زحمات زیادی رای ورزش کشور کشیده است و با بودجه ای که به ورزش تزریق شد کمک زیادی به رشد و پیشرفت ورزش انجام دادند. امیدوارم ا حضور خسروی وفا نیز اتفاقات خوبی رقم بخورد که به نفع ورزشکاران و قهرمانان باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + چهار =

دکمه بازگشت به بالا