اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

نبی:‌ نمی‌توانیم با روسیه بازی کنیم

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: قبل از جام جهانی نمی‌توانیم به مصاف روسیه بروم و با حریفی از حاشیه خلیج فارس بازی خواهیم کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی محمدنبی در مورد سورپرایز شدن بازیکنان تیم ملی از سرمای وین در اردوی اتریش اظهار داشت: اردوی اتریش از قبل پیش‌بینی شده بود. خوشبختانه در وین بازیکنان تیم ملی از محیط خوب و با آرامشی استفاده می‌کنند ضمن اینکه بیشتر بازیکنان لژیونر ما آمادگی هوای اروپا را دارند. با این جریان آب و هوایی بیگانه نیستند به همین دلیل شرایطی که در این اردو وجود دارد مطلوب سایر تیم‌ها نیز هست.

وی افزود: اگر مرور کنید خیلی از تیم‌ها که در جام جهانی هستند در این شرایط آب و هوایی در اروپا حضور دارند. می‌توان گفت این وجه یکسان برای تمام تیم‌ها وجود دارد فضای خوبی داریم و زمین تمرین نیز به نسبت مناسب است. در روزهایی که شرایط آب و هوایی از لحاظ بارندگی و باد شدید وجود داشت تمرینات اختصاصی و سرپوشیده را انجام دادیم اما بیشتر تمرین‌ها بر روی زمین چمن به خوبی برگزار می‌شود. بچه‌ها در داخل زمین بسیار خوب و عالی کار کردند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دیدارهای لیگ برتر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه و قرار گرفتن بازیکنان در اختیار کادر فنی تیم ملی یک تا دو روز پس از اتمام هر هفته و اینکه آیا در این مورد هماهنگی لازم با باشگاه‌ها انجام شده است، پاسخ داد: جمعه هفته قبل همراه کی‌روش، قنبرزاده، سهیل مهدی و کشوری‌فر جلسه‌ای در مرکز ملی فوتبال داشتیم. با توجه به تمرینی که کی‌روش برای تیم ملی پیش‌بینی کرده در مورد تقویم با دوستان مشورت کردیم و تمرین تیم ملی نیز متناسب با برنامه‌های تیم ملی انجام شده است.

نبی خاطرنشان کرد: قنبرزاده و سهیل مهدی با مدیران باشگاه‌ها صحبت کردند. کی‌روش نیز به صورت اختصاصی با مربیانی که بازیکنان داخلی را در تیم ملی دارند صحبت کرد. تعامل و همبستگی بین تیم‌های باشگاهی و تیم ملی در نوع خودش بسیار عالی بوده است و باید این مسیر را طی کنیم.

وی اضافه کرد: قاعدتاً با توجه به اینکه تیم ملی از فرصت‌های گذشته کمتر استفاده کرده و بازیکنان دور هم باشند باید در فرصت پیشرو استفاده کنیم زمان کم است و حتماً باید در هفته چند روز بازیکنان را در اردوی تیم ملی داشته باشید و بیشتر روزهایی که بازیکنان در اختیار تیم ملی هستند به این جهت است که تست‌های فنی بچه‌ها را بررسی کرده و در تمریناتی که در تهران خواهیم داشت امیدواریم هر روز بهتر از گذشته باشد.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال عنوان کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم در روز ۲۰ آبان دیداری تدارکاتی با یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشیم. به همین دلیل باید از این روزها استفاده کنیم. تیم ملی باید ۲۵ آبان عازم دوحه قطر شود و نیاز است باشگاه‌ها همکاری لازم را با تیم ملی داشته باشند. به شخصه از تک تک سرمربیان و مدیران باشگاهها به جهت این همبستگی و تعامل بسیار خوب تشکر می‌کنم.

نبی در خصوص اینکه با این تفاسیر دیدار تدارکاتی تیم ملی با روسیه برگزار نمی‌شود، گفت: تاریخی که روسیه به ما داده بود مصادف با اعزام تیم ملی به قطر شده است. آنها ۱۶ نوامبر که مصادف با ۲۵ آبان است را درخواست کرده بودند اما در آن تاریخ عازم دوحه می‌شویم. به همین دلیل نمی‌توانیم با این تیم بازی کنیم.

وی در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی تصریح کرد: باید تیم ملی پنج روز زودتر از شروع جام جهانی در قطر باشد و شرایطش را با این کشور تطبیق بدهد تا با خیال راحت، استرس کمتر و آمادگی بیشتر به مصاف انگلیس برویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

دکمه بازگشت به بالا