اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

نبی: مقابل قطر فوق‌العاده بودیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از بیماری خداوند به من تفضل کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، مهدی محمدنبی درمورد آخرین وضعیت سلامتی خود، اظهار داشت: ابتدا از جامعه ورزش و کلیه افرادی که در این مدت مرا دعا کردند تشکر می‌کنم. عارضه سختی برای من پیش آمد. جدا از بحث پزشکی به خوبی مدیریت شد‌. دعای همه دوستان و افرادی که کم به شکلی ما را می‌شناختند موثر بود. خداوند تفضل کرد و الان در خدمت هستیم.
وی درباره عملکرد تیم ملی در بازی با ازبکستان و قطر، گفت: دیدار با ازبکستان را از تلویزیون دیدم. در آن مسابقه داور با کم‌لطفی، ۳ امتیاز را از ما گرفت اما بچه‌ها مقابل قطر به ویژه در نیمه دوم فوق‌العاده خوب بودند. می‌توان گفت قلعه‌نویی، بازیکنان و کادرفنی ترکیب اصلی را به دست آوردند. نتیجه خوبی هم کسب شد. چهار گل زدیم و ۳ امتیاز ارزشمند به دست آوردیم. باید با توکل برخدا و همین دست فرمان راه را جلو برویم.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره اینکه این تیم تا حد زیادی راه صعود به جام جهانی را طی کرده و آیا از الان برنامه‌ای برای آماده‌سازی جهت حضور قدرتمند در این رقابت‌ها دارند، گفت: همه تیم‌ها در فیفادی‌ها درگیر مسابقات هستند. ان‌شاءالله خرداد سال آینده که صعود تیم ملی قطعی شود، در جلسه ای که با تاج و قلعه‌نویی خواهیم داشت پس از بازی‌های مقدماتی هرچه به صلاح تیم ملی است انجام بدهیم. طبیعی است بخشی از بحث برگزاری بازی‌های دوستانه به مناسبات فدراسیون‌ها بازمی‌گردد.
نبی اضافه کرد: آن را باید با توجه به شناخت از حریفان و رقیبان شبیه‌سازی کنیم‌. باید این موضوع به شکلی باشد که مورد تایید قلعه‌نویی قرار بگیرد. باید این برنامه‌ریزی به خوبی انجام شود.
وی درپاسخ به این سوال که آیا از لحاظ پزشکی توانایی ادامه همکاری با تیم ملی را دارد، توضیح داد: باید با پزشک مشورت کنیم. در حال حاضر در خدمت هستیم.
نایب رئیس فدراسیون درمورد فشارهایی که قبل از بستری شدن خود در بیمارستان به خاطر استانداردسازی ورزشگاه‌ها، امور مربوط به تیم ملی و فدراسیون تحمل کرد، گفت: همه فکر می‌کنند فوتبال همان یک تا ۲ ساعت است که بازی درون زمین انجام می‌شود درحالیکه حتی اهالی رسانه از مدت‌ها قبل و بعد از بازی درگیر هستند. هرکاری هم استرس و گرفتاری‌های خاصی دارد. مهدی تاج، من، امیر قلعه‌نویی، مهدی خراطی و سایر دوستان درگیر با تیم ملی همه کار را به شکلی جمع و جور کردند که کمترین آسیب به این تیم برسد. اگر هم به ما آسیب رسید مشکلی نیست اما نباید به تیم ملی آسیب برسد.
نبی درباره دقایق ابتدایی که بدلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد، عنوان کرد: واقعا یادم نیست چه اتفاقی افتاد‌. ساعت ۳ یا ۴ صبح به پرهان خانلری زنگ زده و گفتم حال من خوب نیست. تا لحظه‌ای که پزشک تیم ملی به اتاقم آمد یادم است ولی پس از آن را یادم نیست. چشمان خود را باز کرده و دیدم در ICU بیمارستان ابوظبی هستم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا