اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهدوی کیا: یکی از مشکلات بزرگ ما دیر تحویل گرفتن تیم است

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: با توجه به برنامه ای که از لیگ دیدم، این رقابت ها سه روز قبل از بازی با قطر تمام می‌شود و به همین دلیل تیم را دیر تحویل می گیریم.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی مهدوی کیا پس از شکست دو بر یک تیم ملی فوتبال امید مقابل گل گهر اظهار داشت: تیم خوبی بود. پس از یک هفته تمرین، امروز بازی سختی با گل گهر داشتیم. به اهداف مان رسیدیم و در این بازی خوب فشار لازم به بچه های ما آمد. پس از یک هفته تمرین قصد داشتیم برخی بازیکنان را محک بزنیم. گل گهر حریف خیلی خوبی برای ما بود و بچه ها خیلی خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه بزرگ‌ترین مشکل ما این است که خیلی از بچه‌ها از شرایط بازی به دور هستند و بازی تدارکاتی هم نداشتیم. امیدواریم در ماه های آتی بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید درخصوص اینکه آیا باشگاه ها با تیم امید همکاری کرده و دست‌کم دو بازیکن خود را در اختیار او قرار می‌دهند، پاسخ داد: بیشتر از ۲ بازیکن هم از هر باشگاه نداریم و این مشکل ما را اذیت نمی‌کند. با توجه به برنامه ای که از لیگ دیدم، ۸ خرداد یعنی سه روز قبل از بازی با قطر این رقابت‌ها تمام می‌شود. تازه اگر تمام شود و شاید بیشتر هم طول بکشد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما همین است. خیلی دیر باید اوایل خرداد تیم را در اختیار بگیریم.

مهدوی کیا عنوان کرد: حتما باید یک بازی تدارکاتی بین المللی انجام بدهیم و پس از آن به مسابقات برویم. باید دید این مشکل را به چه صورت حل خواهیم کرد.

وی درباره پیگیری‌هایش برای برگزاری بازی تیم امید با گل گهر در ورزشگاه آزادی از طریق دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: سجادی واقعا لطف کرد. قرار بود این بازی برگزار نشود اما با لطف و هماهنگی‌های سجادی با ما همکاری شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید درمورد غیبت مسئولان فدراسیون در این بازی دوستانه توضیح داد: در جریان نیستم. حتما جلسه ای بوده است. وقتی کنار خط می‌رویم حواس مان به بیرون نیست. حواسم به تیم است و کارفنی را انجام می‌دهیم.

مهدوی کیا درمورد اینکه آیا با مسئولان سازمان لیگ جلسه ای درمورد بهتر پیش رفتن برنامه تیم امید تشکیل داده است، گفت: جلسه ای را برگزار نکردیم زیرا دو تیم ما به لیگ قهرمانان آسیا رفته اند. در این مدت لیگ تعطیل شده و می‌خواهند شش هفته باقی مانده را فشرده برگزار کنند.فقط امیدواریم باشگاه ها با ما همکاری کنند و زودتر بازیکنان را در اختیار بگیریم. بیشتر نفرات ما در تیم‌های خود بازیکنان اصلی نیستند و اگر زودتر آنها را در اختیار بگیریم شاید مقداری شرایط کاری مان جلو برود.

وی درباره اینکه آیا بازی تدارکاتی با تیم‌های خارجی برای تیم امید هماهنگ شده است، توضیح داد : فعلا که هیچ خبری نیست و این موضوع بزرگ ترین مشکل ما است‌. باید از اوایل خرداد جمع شویم و حتما قبل از اعزام به ازبکستان یک دیدار تدارکاتی با یک تیم خارجی نیاز داریم. بازیکنان باید پیراهن ملی بپوشند و در ورزشگاه بین‌المللی بازی کنند‌.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید تصریح کرد: هرچه هم تمرین بگذارید شرایط مسابقه چیز دیگری است و وضعیت بازی‌های بین المللی هم قطعا فرق می‌کند. بازی‌های خود را با تیم‌های باشگاهی انجام می‌دهیم و امیدواریم این مشکل حل شود.

مهدوی کیا درمورد اینکه امیرقلعه نویی ضمن تعریف از او و تیمش اعلام کرده بازی با تیم‌هایی مانند گل گهر مشکل تیم امید را حل نمی‌کند و این تیم نیاز به بازی دوستانه با حریفان خارجی دارد، توضیح داد: قطعا همین طور است. از روز اول هم صحبت ما همین بود که نیاز به بازی‌های بین‌المللی داریم و باید در تورنمنت‌های بین‌المللی حاضر شویم. قبل از اعزام به مسابقات اصلی این موضوع یکی از نیازهای اصلی تیم جوان ما است.

وی درباره اینکه آیا امکان نداشت تیم امید طبق قرارداد همکاری فدراسیون فوتبال با قطر یک دیدار دوستانه با این تیم انجام بدهد، گفت: قطر حریف اصلی ما است و باید در بازی اول به مصافش برویم. شاید به صلاح هم نباشد در این کشور حضور داشته باشیم اما باز هم تکرار می کنم امیدواریم بتوانیم مشکل بازی های دوستانه را حل کنیم.

سرمربی تیم امید درمورد اظهارات برادرش مبنی بر اینکه با وجود در اختیار داشتن پیشنهاد از تیم‌های باشگاهی مهدی مهدوی کیا پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را قبول کرد تا بتواند کار ناممکن صعود به المپیک را هموار کند، گفت: اگر این کار سخت نبود بیشتر از ۴۰ سال طول نمی‌کشید. واقعا کار سختی است و حریفان ما هم سال ها برنامه ریزی کرده اند ولی ما هم جوان‌های خیلی خوبی داریم که اگر امکانات در اختیارشان باشد و دیدارهای تدارکاتی خوبی انجام بدهیم به آنها خیلی امیدوار هستم. امیدوارم این کار بزرگ محقق شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شش =

دکمه بازگشت به بالا