اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهدوی کیا: دنبال نتیجه مقابل عراق نیستیم

سرمربی تیم ملی امید گفت: در دیدار مقابل عراق بیشتر دنبال این هستیم نقاط ضعف و قوت خود را ببینیم و زیاد دنبال نتیجه نیستیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی مهدوی‌کیا در نشست خبری پیش از بازی دوستانه تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل عراق اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر دعوتش تشکر می‌کنم. لازم بود قبل از حضور در مرحله نهایی، دو بازی دوستانه داشته باشیم. عراق، حریف مناسبی برای ما است زیرا همیشه فوتبال خیلی خوب و بازیکنان قدرتی و تکنیکی داشته است.

وی افزود: دوست داشتیم ۲ بازی خوب با این تیم انجام بدهیم و این مسابقات تست خیلی خوبی برای بازیکنان ما است. امیدوارم دو بازی خیلی خوب برگزار شود و ایران و عراق بدون مصدومیت، این بازی‌ها را به اتمام برسانند و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره اینکه آیا دلیل غیبت برخی بازیکنان همراه با این تیم در عراق همکاری نکردن باشگاه‌ها بوده است، توضیح داد: با تیم زیر ۲۱ سال خود به این مسابقات آمدیم. فقط دو بازیکن بالای ۲۱ سال داریم. به جز ۳-۲ بازیکن که درگیر لیگ ایران بودند، تقریبا تیم کامل خود به عراق آمده‌ایم. تیم‌های این بازیکنان از پایین جدول هستند و برای ماندن در مسابقات می‌جنگند. دوست داشتیم به باشگاه های شان کمک کنیم و به همین دلیل همراه ما نیستند.

مهدوی‌کیا درخصوص نظرش درخصوص سایر تیم‌هایی که در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند، عنوان کرد: ۱۶ تیم نهایی جزو بهترین تیم‌های آسیا هستند و تورنمنت خیلی خوبی است. شاید بیشتر تیم‌ها با نفرات زیر ۲۳ سال خود بیایند و دو سال از ما پیرتر باشند. البته ما برای صعود به المپیک برنامه داریم. از همه تیم‌ها هم شناخت داریم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

وی در خصوص شناخت خود از تیم عراق، گفت: بازی های عراق را در تورنمنت قبلی که در آن بازی کرد، دیدیم. تیمی متشکل از بازیکنان زیر ۲۱ و ۲۳ سال و باکیفیت است. از تیم بازیکنان باکیفیتی داشته است. به عنوان بازی‌های تدارکاتی به این دو دیدار نگاه می کنیم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسیم‌. بیشتر دنبال این هستیم نقاط ضعف و قوت خود را ببینیم و زیاد دنبال نتیجه نیستیم.

سرمربی تیم امید ایران درباره اینکه آیا بازیکنانش در تیم ملی بزرگسالان کشورمان هم عضویت دارند، گفت: همانگونه که گفتم تمام بازیکنان ما زیر ۲۱ سال هستند و فقط دو بازیکن داریم که مقداری تجربه شان بیشتر است‌. یک تا دو بازیکن هم در گذشته برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی در لیست بزرگسالان ما بودند.

مهدوی کیا در مورد آب و هوای کشور عراق، توضیح داد: نباید درمورد آب و هوا صحبت کنیم. انتظار نداشتیم اینجا چنین اتفاقاتی بیفتد اما بازی کردن در این هوا خیلی سخت است. امیدوارم زودتر گرد و غبار تمام شود.

وی درخصوص استقبال عراقی ها از تیم ایران، گفت: در ابتدای صحبت های خود از مسئولان فدراسیون عراق تشکر کردم. تاکنون همه چیز خیلی خوب بوده است. چهارمین بار است که به این کشور می‌آیم و این بار هم مانند قبل هیچ مشکلی نداشتیم. همیشه همه چیز خوب بوده و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که ما هم عراق را به کشورمان دعوت کنیم.

سرمربی تیم امید ایران، عنوان کرد: خیلی دوست داشتیم تیم ملی عراق را به ایران دعوت کنیم و در کشورمان با این تیم بازی کنیم اما فدراسیون عراق کار را برعکس کرده و از ما دعوت کرد. ما هم این موضوع را پذیرفتیم و خیلی هم خوشحالیم برای انجام بازی‌های دوستانه در این کشور حضور داریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا